Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Szukaj



Znalazłem ponad 3689 takich demotywatorów

 –  Kamil RóżalskiWaocgtzuotSopehroSSnastcoj rSto o11ed:3u2S  · TVN S.A./DISCOVERY Inc. – ŁAMANIE PRAWA I PATOLOGIEZ TVN byłem związany zawodowo od września 1997 roku, czyli od powstania stacji. Pracowałem przy największych produkcjach, przez lata przyczyniając  się do jej rozwoju oraz obecnej pozycji na rynku.Szantażem (tak jak wszyscy w dziale realizacji) zostałem zmuszony przez dyrektora do rozwiązania umowy za porozumieniem stron i od 1.01.2013 roku z pracownika stałem się  współpracownikiem. Od tego momentu ja, moje koleżanki i koledzy byliśmy traktowani jak ludzie drugiej kategorii. Stawaliśmy się ofiarami mobbingu, współczesnego niewolnictwa, wykluczenia zawodowego, szantażu, odwetu. Byliśmy zmuszani przez pracodawcę do pracy po 16-17 godzin dziennie, w wyniku czego traciliśmy zdrowie. Orwellowska rzeczywistość stała się faktem w TVN SA. Nepotyzm, łapówki, łamanie prawa pracy, szantaż, poniżanie, łamanie RODO i inne patologie stały się chlebem powszednim w TVN. Nieprawdopodobnym jest to, że telewizja ta ma czelność pouczać innych w aspekcie etyki, sama nie przestrzegając u siebie podstawowych standardów i przepisów prawa.Jeszcze niedawno w TVN SA zatrudnionych było niezgodnie z prawem pracy  około 1800 osób. To ludzie bez prawa do emerytury, urlopu, ubezpieczenia zdrowotnego. To też ogromne pieniądze w nieodprowadzonych składkach do ZUS.Grupa osób (której też jestem członkiem), zgodnie z procedurą informowała Discovery Inc. (właściciela TVN SA) o patologiach i łamaniu prawa. Co zrobili Amerykanie? Złamali procedury, które sami ustanowili. Naruszyli naszą anonimowość, narażając nas na działania odwetowe ze strony TVN (na które nawiasem mówiąc nie trzeba było długo czekać).O łamaniu prawa, wprowadzaniu w błąd inwestorów, unikaniu płacenia podatków w Polsce, hipokryzji, podwójnych standardach stosowanych przez Discovery Inc. oraz  TVN SA będziemy konsekwentnie informować prasę, tak by opinia publiczna w Stanach Zjednoczonych, Polsce i niektórych krajach UE została rzetelnie poinformowana.O tytułach w których będzie można przeczytać o w/w patologiach, będę informował na bieżąco.
Dzisiaj pokażę państwu jak zrobić coś z prostych składników które każdy ma w domu, żebyście nie musieli iść do sklepu. Zacznę od madagaskarskiej wanilii, mleczka z konopii i jednego pióra ptaka dodo. –

Wskaźnik poparcia partii PIS według TVP!

Wskaźnik poparcia partii PIS według TVP! –
Kiedy bierzesz udział w teleturnieju i robisz rozpierdółkę w telewizyjnym studio, bo puszczą ci nerwy – Teleturniej "Gettu betur" to islandzki wynalazek, w którym rywalizują ze sobą studenci islandzkich uczelni
"Kino z kasety" w klubie Bajka mieszczącym się w Domu Radzieckiej Nauki i Kultury w Katowicach, lata 80. A Wy pamiętacie swoje pierwsze seanse z kasetami wideo? –
Kiedy zobaczysz znajomegow telewizji –
0:37
 –  To ilu Polaków oglądało dzisiaj Wiadomości?38 milionów.Słuszną linięma naszawładza!
Obywatel wygrał z TVP. Telewizja musi przeprosić za zmanipulowany materiał – Prorządowa TVP ma przeprosić Sławomira Nałęcza z Warszawy, z którego zrobiła zadymiarza zakłócającego hymn i modlitwy podczas miesięcznicy smoleńskiej. Po materiale Nałęcz miał problemy w pracy i postępowanie dyscyplinarne za "niegodne" zachowanie po godzinach pracy
Chińska telewizja pod obstrzałem internautów. Ci oskarżają zorganizowaną przez Chińczyków galę z okazji uczczenia księżycowego nowego roku o rasizm. Podczas gali można było zobaczyć tancerzy z pomalowanymi na czarno twarzami – Galę obejrzało ponad miliard widzów
archiwum
w piersi swoich mocobiorców –
archiwum
Tymczasem TVN z TVP! –
Źródło: internet
TVP uruchomiła infolinię w obronie TVP – Akcja ma być odpowiedzią na pomysł likwidacji kanału TVP Info. TVP już chwali się telefonami widzów, którzy dzwonią z wyrazami poparcia i uwielbienia dla jedynej medialnej ostoi niezależności, rzetelności, uczciwości i wolności słowa w Polsce.Czyli "łubu dubu" w wykonaniu TVP
archiwum

Tak w kontekście ostatnich prób zawładnięcia mediami: Najwięcej o niezależnych i obiektywnych mediach alternatywnych mówią ci, którzy są z nimi powiązani. Obiektywność "nierządowych" mediów jest ułudą, gdyż są one pod kontrolą PiSu Spółka Srebrna chce wybudować w Warszawie ogromny drapacz chmur. Wieżowiec ma stanąć na działce, o którą upominają się jej dawni właściciele. Inwestycję mają kontrolować zaufani ludzie Kaczyńskiego, m.in. jego sekretarka i kierowca

Spółka Srebrna chce wybudować w Warszawie ogromny drapacz chmur. Wieżowiec ma stanąć na działce, o którą upominają się jej dawni właściciele. Inwestycję mają kontrolować zaufani ludzie Kaczyńskiego, m.in. jego sekretarka i kierowca – Spółką Srebrna zarządzał człowiek który był kłamcą lustracyjnymRedaktorem naczelnym Niezależna Gazeta Polska – Nowe Państwo oraz członkiem zarządu wydawcy Gazety Polskiej i GP Codziennie jest była członkini rady nadzorczej Telewizja Niezależna S.A zarządzającej TV Republika. Są one powiązane ze spółką Srebrna,która to z kolei jest własnością  Instytutu Imienia Lecha Kaczyńskiego - stan na 2017
Lekarz wygrał z TVP Info! Telewizja ma wpłacić 10 tys. zł na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy – Jak podaje OKO.press, 10 000 złotych - taką kwotę Telewizja Polska ma zapłacić Wielkiej Orkiestrze Pomocy po przegranej sprawie z pediatrą z Krakowa, prof. Mikołajem Spodarykiem, o naruszenie dóbr osobistych. Samemu lekarzowi TVP zapłaci symboliczną złotówkę.W stanowisku Komisji Etyki TVP z 19 lipca 2018 roku czytamy, że "autorzy poprzez zilustrowanie zdjęciem Profesora Mikołaja Spodaryka tekstów opublikowanych na portalu TVP.Info, wprowadzili widzów w błąd sugerując, że to Skarżący jest lekarzem, który drzwi swojego gabinetu opatrzył informacją: "W tym gabinecie nie obsługujemy pacjentów z PiS, ponieważ wyposażenie zostało zakupione z dotacji funduszy WOŚP"
Od 2016 r. dostała 5,9 mld zł pomocy publicznej. A do tego setki milionów ze zleceń państwowych instytucji i reklam państwowych spółek –
Korea może się wiele od nas nauczyć –  Tak ma wyglądać nasza telewizja!
archiwum – powód
Dożyliśmy czasów w których Fakty mówią prawdę –
Historia zatoczyła koło –
archiwum
 –
archiwum
 –  „Telewizja Polska" Spółka Akcyjna w Warszawieprzeprasza Pana Grzegorza Bartysia, Komornikasądowego przy Sądzie Rejonowym w Łukowie, zanaruszenie jego dóbr osobistych, poprzez publikacjęnieprawdziwychi nierzetelnych informacji w materiale „Komornikzajął wóz strażacki", umieszczonym dnia 23czerwca 2015 roku na stronie internetowejwww.tvp.infoODH-infoMEDIA DO WYBORUu jest Twój ulubiony portal. Codziennie otrzymujesz tutajajważniejsze i najciekawsze informacje z Polski i ze świata.Nasze treści są tu dzięki Tobie. Środki z abonamentu pozwalająnam nie oglądać się na zagraniczne interesy i rzetelnieopisywać rzeczywistość oraz ujawniać to, co inni woleliby ukryć.