Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Szukaj



Znalazłem 109 takich demotywatorów

Dziękujemy za te wszystkie wspaniałe lata...

Dziękujemy za te wszystkiewspaniałe lata... –

Sławomir Mentzen w pięknym stylu punktuje hipokryzję obecnej władzy

Sławomir Mentzen w pięknym stylu punktuje hipokryzję obecnej władzy – Przed wyborami powinny wisieć plakaty, które przypomną to ludziom W wyniku niedawnej awarii Facebooka ujawnieni zostali prowadzący niektórych publicznych profili. TVP Info od razu poinformowało, że hejterska strona Sok z Buraka jest prowadzona przez człowieka finansowanego przez PO, co oczywiście jest wielkim skandalem. Ale to samo TVP Info nie zająknie się o tym, że równie hejterska strona TV48 jest prowadzona przez naczelnego portalu tvp.info Samuela Pereirę. Nie dowiemy się też stamtąd, że najbardziej zakłamany i hejterski profil atakujący Konfederację prowadzi działacz Porozumienia Jarosława Gowina, który to działacz wypierał się wcześniej tego przed sądem. Nie dowiemy się też z mediów rządowych, że profil atakujący w trakcie kampanii wyborczej na prezydenta Warszawy Trzaskowskiego prowadził człowiek Patryka Jakiego.Media rządowe atakują marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego, posądzając go o przyjmowanie łapówek. Za dowód muszą wystarczyć słowa jego byłych pacjentów. Ludziom oczywiście takie dowody wystarczają, ponieważ w TVP mogliśmy zobaczyć już sondaż pokazujący, że większość Polaków wierzy w to, że Grodzki jest łapówkarzem. Oczywiście gdy takie same dowody na przyjęcie koperty przez Jarosława Kaczyńskiego miał Roman Giertych, to zarzuty były śmieszne i bezpodstawne. Bo co to za dowód słowo austriackiego przedsiębiorcy?Zabawnie też było, gdy dziennikarz zależnej od PiS i pokazującej jedną wersję zdarzeń TV Republika przekonywał mnie, że nie powinno się chodzić do mediów rosyjskich i przedstawiać swoich argumentów, bo są kontrolowane przez rząd i pokazują tylko jedną wersję zdarzeń. Angielski Donalda Tuska był obiektem drwin, ale nie powinno się zwracać uwagi na niedawną wypowiedź po angielsku Andrzeja Dudy. Nie powinno też zwracać się większej uwagi na to, że zupełnie swobodnie po angielsku porozumiewa się Krzysztof Bosak.Redaktorzy TVP twierdzą najzupełniej słusznie, że nie powinno się wynosić naszych polskich kłótni na forum międzynarodowe do Brukseli. Ale gdy to samo robili politycy PiS gdy byli w opozycji, chociażby w sprawie wyborów samorządowych w 2014 roku, to jest to objaw troski o demokrację.Gdy premier Donald Tusk wracał samolotem do Gdańska, to było to Bizancjum, a gdy to samo robił marszałek z PiS Marek Kuchciński, to mamy do czynienia z wykorzystywaniem ustawowych uprawnień. Gdy Aleksander Grad z PO zarabiał dziesiątki tysięcy złotych miesięcznie w spółce mającej markować budowę elektrowni atomowej, to było to nadużycie, ale gdy w państwowych spółkach większe kwoty zarabiają politycy PiS, to jest to rynkowe wynagradzanie specjalistów.Unijny pomysł podatku od mięsa jest według wiceministra Sebastiana Kalety oczywiście objawem lewackiej mentalności, nie powinno się bowiem podatkami zmieniać ludziom nawyków żywieniowych. Jednak z całą pewnością wprowadzany przez rząd PiS podatek od cukru jest rozsądną propozycją mającą na celu dbanie o nasze zdrowie.Szymon Hołownia zarzucał Wojciechowi Cejrowskiemu brak wyższego wykształcenia i wynikające z tego amatorstwo teologiczne, po czym okazało się, że sam Hołownia również nie skończył studiów. Jest to zresztą częsta przypadłość. Dziennikarze TVP i Republiki zarzucają brak wykształcenia Krzysztofowi Bosakowi, tymczasem okazuje się, że brak wykształcenia nie przeszkadza w pracy ich szefom - Samuelowi Pereirze i Tomaszowi Sakiewiczowi. Jeszcze zabawniej jest ze Stanisławem Janeckim, który utrzymuje, że ma doktorat z fizyki, podczas gdy jego uczelnia dysponuje jedynie pracą magisterską Janeckiego, w dodatku nie z fizyki, tylko z historii sztuki.Mógłbym tak dłużej, ale chyba tyle już wystarczy. Oglądanie telewizji po to by się czegoś dowiedzieć, jest jak chodzenie do McDonald's by schudnąć. Różnica jest tylko taka, że na producentów niezdrowej żywności państwo chce nakładać podatki a producentom hipokryzji i manipulacji przyznaje się miliardowe dotacje.
archiwum

Katalończycy przegrali z Barceloną!

Katalończycy przegrali z Barceloną! – Redaktorzy TVP Info popisują się wiedzą.Barcelona to stolica Katalonii!
Źródło: TVPINFO

Nagrodę w kategorii "Clickbait Roku" zdobywa TVP Redaktorzy wykorzystali fakt, że zawodniczka po lewej ma takie samo nazwisko jak Robert Lewandowski

Redaktorzy wykorzystali fakt, że zawodniczka po lewej ma takie samo nazwisko jak Robert Lewandowski –
Źródło: fb.com/tvpsport
archiwum – powód

Wolność prasy za Tuska (a "taśmy Kaczyńskiego").

Wolność prasy za Tuska (a "taśmy Kaczyńskiego"). – Po opublikowaniu przez WPROST nagrań biesiadujących platformersów, Tusk wysłał służby, by zabrały red. Latkowskiemu laptop z nagraniami. To była wolność prasy według PO. Na razie do redakcji Wyborczej nikt nie wszedł, mimo że bardzo by tego pewnie chcieli jej redaktorzy ;)
archiwum – powód

Donald Tusk dostał nagrodę za... walkę z własnym narodem

Donald Tusk dostał nagrodę za... walkę z własnym narodem – Zabójczo szczerzy byli redaktorzy amerykańskiego magazynu "Foreign Policy", umieszczając Tuska wśród 100 wyróżnionych przez siebie polityków z całego świata. W uzasadnieniu magazyn napisał, że Tusk jako przewodniczący Rady Europejskiej "konfrontował się ze swoim narodem, broniąc europejskich wartości integracji przed rosnącym nacjonalizmem"."Foreign Policy" publikuje listę "Global Thinkers" od 10 lat.

Redaktorzy słownika Collins English Dictionary wybrali słowo roku 2018

Redaktorzy słownika Collins English Dictionary wybrali słowo roku 2018 – Pierwsze miejsce uzyskał termin "single-use", czyli "jednorazowego użytku". To właśnie takich produktów Europa ma się wkrótce pozbyć, aby nie zaśmiecać środowiska.Chodzi o ograniczenie produkcji jednorazowych plastikowych butelek, toreb czy naczyń, które zaśmiecają naszą planetę. Jeśli dalej będziemy korzystali z takiej ilości jednorazowego plastiku jak obecnie, w oceanach prędzej wyłowimy pustą butelkę po wodzie, niż coś co ma ości i skrzela.A jak się mawia: "kiedy umrze ocean, umrze także ludzkość".Niestety, wciąż za mało ludzi ma tego świadomość
archiwum

Redaktorzy Onetu. Jak zwykle na najwyższym poziomie! (żenady)

Redaktorzy Onetu.Jak zwykle na najwyższym poziomie! (żenady) –
archiwum

tymczasem redaktorzy wyborczej mają kolejny zjazd

tymczasem redaktorzy wyborczej mają kolejny zjazd –
archiwum

Niemiecka gazeta Der Freitag zamieściła bezczelny list nastoletniego, syryjskiego imigranta do Niemców, którzy nie akceptują imigracji.

Niemiecka gazeta Der Freitag zamieściła bezczelny list nastoletniego, syryjskiego imigranta do Niemców, którzy nie akceptują imigracji. – Redaktorzy niemieckiej gazety Der Freitag 12 października pojechali po bandzie, publikując bezczelny list Arasa Bacho, osiemnastoletniego syryjskiego imigranta. Swoje słowa autor kieruje do wszystkich oburzonych Niemców (Wutbürger), którzy nie akceptują napływu nielegalnych imigrantów. Ten sam list opublikował też portal Huffington Post Deutschland, jednak szybko został on usunięty.Nie chcemy was tutaj, źli NiemcyBEZCZELNOŚĆ  TYCH  NAJEŹDŹCÓW NIE MA GRANIC
archiwum

Manipulacja w TVP?

Manipulacja w TVP? – Czy redaktorzy gazetki wybiórczej mają czytelników za kompletnych idiotów?
archiwum

To za to dostaje się : Order Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej

To za to dostaje się :Order Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej – Soros działa aktywnie w Polsce. Założył Fundację im. Stefana Batorego (w maju 1988 r., tj. jeszcze w czasach PRL, co było ewenementem, bo Jaruzelski nie zgodził się na zarejestrowanie utworzonej pod auspicjami Episkopatu Polski Fundacji Rolniczej). Członkami władz Fundacji zostali Aleksander Smolar, Bronisław Geremek i Jan Gross. W czasach PRL pomagał także lewicy laickiej – zakupił komputery dla „Tygodnika Mazowsze”, którego redaktorzy (i komputery) po „okrągłym stole” przepoczwarzyli się w „Gazetę Wyborczą”. Był też autorem terapii szokowej Balcerowicza. Dziś finansowany przez niego program „Obywatele dla Demokracji” dysponuje budżetem 150 mln złotych i utrzymuje organizacje pozarządowe walczące z nacjonalizmem, ksenofobią oraz PiS-em. Finansuje też Helsińską Fundację Praw Człowieka, której sekretarzem był niegdyś sam prof. Rzepliński. Przy nazwisku Petru na myśl przychodzi założona przez żonę Balcerowicza fundacja CASE, której jest członkiem i która dostaje pieniądze od Sorosa.
archiwum

Aż musiałem zrobić screena bo nie uwierzyłem

bo nie uwierzyłem – Wszyscy piłkarze pracowali na zwycięstwo!Zawiedli redaktorzy z takich portal.
Źródło: wp.pl
archiwum – powód

Redaktorzy Frondy twierdzą

Redaktorzy Frondy twierdzą – że filmowe minionki to spisek mający na celu przygotowanie dzieci do służenia szatanowi.
archiwum – powód

... i znów się - jak poprzednio - zaczną masowe łapanki uliczne i publiczne rozstrzelania wszystkich ateistów, cudzołożników i pederastów

... i znów się - jak poprzednio - zaczną masowe łapanki uliczne i publiczne rozstrzelania wszystkich ateistów, cudzołożników i pederastów – znów każdy uczciwy człowiek będzie się bał, że zostanie nagrany, gdy przyjmuje od interesanta czy kontrahenta należną łapówkę, albo że mu wyciągną sprzed lat jakieś tam pokwitowania odbioru od oficera prowadzącego 1500 zł za współpracę, a wszyscy uczciwi redaktorzy niezależnych mediów głównego nurtu będą się znów o szóstej rano zastanawiać, czy to tylko mleczarz dzwoni, czy to już aresztowanie...

Niemiecki portal "Sport1.de" wybiera co tydzień piłkarza tygodnia w Bundeslidze. Redaktorzy tej strony zaproponowali trzy kandydatury: Roberta Lewandowskiego, Roberta Lewandowskiego i Roberta Lewandowskiego.

Niemiecki portal "Sport1.de" wybiera co tydzień piłkarza tygodnia w Bundeslidze. Redaktorzy tej strony zaproponowali trzy kandydatury: Roberta Lewandowskiego, Roberta Lewandowskiego i Roberta Lewandowskiego. – Ciekawe kto wygra

Politycy obiecywali, że wyciągną wnioski z afery podsłuchowej

Politycy obiecywali, że wyciągną wnioski z afery podsłuchowej – I słowa dotrzymali Nielegalne nagrania nie będą dowodami w sądzie, nawet jeśli będą dotyczyły najcięższych przestępstwpch, k publikacja: 17.06.2015 aktualizacja: 07:44wyślijdrukuj Sąd nie będzie mógł od 1 lipca stosować w procesie karnym dowodu zdobytego z naruszeniem prawa (fot. pixabay.com/succo) Na nic się przyda dokument wykradziony ze skrzynki pocztowej czy nagrania z podsłuchu. Sąd nie będzie mógł od 1 lipca stosować w procesie karnym dowodu zdobytego z naruszeniem prawa. W myśl art. 168a kodeksu postępowania karnego, będącego elementem dużej noweli, dowody takie zostaną zdyskwalifikowane – pisze „Rzeczpospolita”. Afera podsłuchowa? „Wprost”: nagrania kompromitują politykówTo nowość w Polsce, ale nie np. w USA, gdzie zakazane są wszelkie nielegalnie zdobyte dowody. Zdaniem Rzeczpospolitej nowy przepis nie tylko utrudni ściganie przestępców, prowadzenie procesów i śledztw, ale też odbierze wartość ostatnio ujawnionym nagraniom rozmów polityków. Redaktorzy gazety podkreślają, że są one np. podstawą śledztwa w sprawie Mennicy, a więc wątku zakusów władzy na wpływanie na prezesa tej spółki, o czym mówił były minister Bartłomiej Sienkiewicz w rozmowie z prezesem NBP. By nagrania te nie straciły wartości, prokuratura musiałaby wnieść akt oskarżenia przed 1 lipca br. co się nierealne.
archiwum

Warszawski rynek w Łodzi?

Warszawski rynek w Łodzi? – Pseudo-redaktorzy Onetu nawet nie sprawdzają zdjęć dodawanych na ogólnopolski portal. Miejcie to na względzie, czytając także ich "fakty".