Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
archiwum

Jakoś nie wierzę, że chłopak po zawodówce założy sobie warsztat i będzie miał lepiej. Warsztaty upadają, bo nawet doświadczeni mechanicy nie dają sobie rady z nowszymi samochodami, a nauczyciele w zawodówkach mają przestarzałą wiedzę, czego dowodem jest, że za grosze w tych zawodówkach pracują

Warsztaty upadają, bo nawet doświadczeni mechanicy nie dają sobie rady z nowszymi samochodami, a nauczyciele w zawodówkach mają przestarzałą wiedzę, czego dowodem jest, że za grosze w tych zawodówkach pracują – Znam doskonałych mechaników, z których każdy ukończył co najmniej technikum i grzebał w samochodach jeszcze jako dzieciak, a wielu ma dyplom magistra inżyniera, lub przeszło kilka lat studiów technicznych. Znam też kilku lepszych lub gorszych "normalnych" mechaników- tym, zawsze jak daję samochód do naprawy, muszę potem przeprowadzać szczegółową inspekcję, a w 4 przypadkach na 10, muszę sam po nich naprawiać samochód.Siła hamowania tylnej osi po naprawie hamulców na poziomie 0,0kN, urwane wtyczki od czujników, niezauważenie że układ chłodzenia w ogóle nie działa, czy urwana w trakcie pracy rura filtra powietrza i auto w takim stanie oddane klientowi, to norma. Jestem tylko 'głupim hu*manistą', a przez tych partaczy nauczyłem się sam serwisować hamulce. Koledzy inżynierowie też śmieją się z tych zwykłych mechaników. Zalecanie oleju mineralnego do silnika z hydropopychaczami (co musi spowodować ich awarię), złe zestrojenie LPG... Takie są efekty pracy byle kogo po najgorszej szkole.

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…