Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Hesher

Z nami od: 19 lutego 2016 o 23:47
Ostatnio: 13 grudnia 2023 o 12:24
Płeć: mężczyzna
Exp: 7359
Jest obserwowany przez: 59 osób
  • Demotywatorów na głównej: 5464 z 6133 (665 w archiwum)
  • Punktów za demoty: 1895410
  • Komentarzy: 11
  • Punktów za komentarze: 5
  • Obserwuje: 0 osób
 

Ściana

 –
Potem jedziesz do Anglii i cię nie wpuszczają –
Andrzej Duda przyznający 40% podwyżkę Andrzejowi Dudzie –
Co poszło nie tak i gdzie popełniliśmy błąd? –
 –
 –
 –
 –
 –
Wszyscy się na ciebie gapią z pogardą,ale w głębi duszy też by tak chcieli –
archiwum
 –
 –
26 września na serwisie aukcyjnym Lloyds odbyła się aukcja 13 pojazdów zmodyfikowanych na potrzeby filmu ''Mad Max: Na drodze gniewu" z 2015 r. –
 –
Do tej sceny wykorzystano prawdziwą córkę Angeliny Jolie, ponieważ inne dzieci za bardzo się bały –
Placki ziemniaczane ze śmietanką wybrano jako najlepsze danie w kategorii "smaki dzieciństwa" –
UOKiK zapowiedział rozpoczęcie działań mających na celu kontrolę postów sponsorowanych publikowanych przez influencerów. Jest to odpowiedź na scamerskie współprace i liczne oszustwa – "Wobec gwałtownie rosnącego rynku usług reklamowych oferowanych przez influencerów działających w social mediach i stosowanej przez nich kryptoreklamy konieczne jest przyjrzenie się zasadom ich współpracy z markami i agencjami reklamowymi, a także weryfikacja przejrzystości i transparentności przekazu dla innych użytkowników sieci. Z przeprowadzonego przez nas rozeznania wynika, że wiele treści o charakterze handlowym na profilach influencerów na Instagramie, Youtubie, Facebooku czy w innych social mediach nie jest w ogóle oznaczanych jako reklama. Inne są oznaczane niewystarczająco, np. jedynie poprzez hasztag ad, który dla polskiego internauty może być niezrozumiały" - przekazał Tomasz Chróstny, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów."Brylujący w social mediach influencerzy mają ogromny wpływ na internautów, szczególnie młodych. Jeśli zachwalają jakiś produkt, jest duża szansa, że fani będą chcieli ich naśladować i go kupić. Sytuacja gdy influencer otrzymał za swój wpis wynagrodzenie, ale sprawia wrażenie, że dzieli się prywatną opinią, jest zwyczajnie nieuczciwa. Sponsoring należy przy tym rozumieć szeroko - zapłatą nie muszą być pieniądze, może to być inna korzyść np. wycieczka, testowanie luksusowych produktów. O wszystkich tego typu sytuacjach czytelnicy, słuchacze czy widzowie powinni być wyraźnie poinformowani" - przekazał Tomasz Chróstny, prezes UOKiK
 –
0:20
 –
 –