Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Rok 2020 nie musi być beznadziejny. Ryan Reynolds nakręcił reklamę nowej aplikacji randkowej, w której ukazał specyficzny romans szatana z… rokiem 2020. A gdzieś w tle leci piosenka Taylor Swift – 2020 rok nikogo nie rozpieszcza, nieustannie bombardując nas negatywnymi wydarzeniami, z pandemią koronawirusa na czele. A jako że najlepszym sposobem na poradzenie sobie z problemem jest jego wyśmianie, to postanowiono nakręcić pewien film promocyjny.Reklamuje on co prawda nową aplikację randkową o nazwie Match, ale robi to w sposób bardzo humorystyczny i aktualny, nawiązując do trudu czasów, w jakich żyjemy  pokazuje, że najlepszą drugą połówką dla diabła byłaby kobieta o imieniu 2020
Listopad 2019, Rzym, jałmużnik papieski, kardynał Konrad Krajewski w trakcie zakupów – Godzinę wcześniej nazwany przez włoskie media "Robin Hoodem Franciszka" polski duchowny odebrał z lotniska Piotra Żyłkę, znanego z zaangażowania w działalność charytatywną w Krakowie. Teraz zatrzymuje się przed dużym supermarketem sportowym i prosi katolickiego publicystę o zabranie z bagażnika plastikowych worków. W alejce ze śpiworami Żyłka zadaje fundamentalne pytanie: "- Ile bierzemy?". Odpowiedź kardynała jest prosta: - "Wszystkie". Wieczorem rozdadzą je (wraz z gorącą zupą) bezdomnym na jednym z rzymskich dworców
Perspektywa ma znaczenie –
 –  Janusz Korwin-Mikke właśniedokonał coming outu:Janusz.Korwin.Mikke@JkmMikkeJeśli każdy może sobie wybraćpłeć, to czemu nie gatunek? Jaokreślam się jako transspecjalnysmok i żądam by te zacofanedrakofoby traktowały mnieodpowiednio. Aha: nie lubiębaraniny, proszę o dobrzewysmażone schabowe. Dziewice,z uwagi na mój wiek - wumiarkowanych ilościach.DEMOTYWATORY.PL
Kwota, za jaką sprzedano obraz, to nowy rekord na polskim rynku sztuki za pojedyncze dzieło sprzedane w Polsce –
 –  P.Józef Szjer (MEP, FIDESZ) jest homosiem, a nie (tfu!) "gejem". Jako porządny konserwatysta zwalcza te wszystkie LGBTQZ (wiecie, ilu takich jest w szefostwie PiSu?) Jego prywatne życie jest bez znaczenia, a łamanie tych przepisów o CoV-19 to żadne poważne wykroczenie.
Drogi Święty Mikołaju! W tym roku proszę, aby wszyscy fałszywi ludzie z mojego życia, dostali sraczki na przyjęciu sylwestrowym –
Janusz Kowalski z Solidarnej Polski odlatuje w kosmos z propagandą –
0:36
Wielka Brytania jako pierwszy kraj na świecie dopuściła do użycia opracowaną przez firmy Pfizer i BioNTech szczepionkę przeciw koronawirusowi – Szczepienia rozpoczną się w ciągu kilku dni
Tylko poważne propozycje –
 –
W wielu krajach anglosaskich do dzisiaj utrzymuje się bożonarodzeniowa tradycja zgodnie z którą żony powinny w wigilię przeprosić swoich mężów i prosić ich o wybaczenie za wszystkie błędy, które popełniły w ciągu roku –
Wykładowca na politechnice, który w czasie zajęć na teams zapomniał zamrozić ekranu i zaczął przeglądać prostytutki, to mój faworyt 2020 roku –
Gdy szukasz gejowskiej orgii w Brukseli i widzisz jak twój kolega homofob złazi nagi po rynnie –
 –
Ciekawe czy dla karpi również będzie limit... –  ZAPISUJEMY KARPIE NA ŚWIĘTA
 –  Największym kłopotem Polski jest to, że sama siebie puści z torbami. I nie będzie do tego potrzebny żaden Żyd, tak jak nie trzeba było żadnego rosyjskiego zamachu, żeby rozbić Polskę i urządzić jej małą wojnę domową. Andrzej Stasiuk
Brukselska policja rozbiła nielegalną gejowską orgię. Powód? Impreza miała zbyt wiele uczestników, więc łamała przepisy – Wśród uczestników był Jozsef Szajer - węgierski europoseł, założyciel partii Fidesz Viktora Orbana, homofob, gardzący osobami LGBT, autor zapisu w konstytucji węgierskiej o małżeństwie jako związku kobiety i mężczyzny.Szájer po nalocie policji na golasa chciał wyskoczyć przez okno. Czymś jednak zahaczył o framugę i... wpadł z powrotem do środka, gdzie było jeszcze 24 innych nagich mężczyzn. Upadł obok stołu na którym walały się narkotyki
"Dziękuję za życie" - takie bilbordy pojawiły się wczoraj w Szczecinie –
 –  Agata Puścikowska - autorka22 godz.  · Firmo Reserved, chciałam dziś zakupić sporo ubrań - dla siebie i rodziny. Jednak z przykrością zauważyłam, że macie specyficzne poczucie humorku, które uderza we wrażliwość zarówno moją, jak i moich bliskich. Heheszki z pijanego czerwonego pajaca to akurat kwestia gustu. O gustach się nie dyskutuje, chociaż grafika słaba. Ale podpis to nie dowcipna gra słów, jak pewnie będziecie tłumaczyć, lecz prymitywne granie na wartościach bliskich wielu Polakom. Niesmaczne, głupie, niepotrzebne. Marketing, który mruga oczkiem do części klientów, a pluje na innych, to zły pomysł.Bez żalu więc. Żegnam. A byłam stałym klientem od lat. Ps. Te pijackie koszulki i ornamentyka, mimo wszystko skierowana do młodych, jest też sprzeczna z obowiązującym prawem dotyczącym wychowania w trzeźwości. Czasy są trudne, oczywiście. Ale warto promocję robić inteligentnie. Wasz target to nie tylko pijana młodzież, która w poważaniu ma szacunek i wartości. Podstawą przetrwania  czasie kryzysu jest szanowanie stałego klienta. Najwyraźniej, czasy takie, że i o podstawy trudno.