Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
archiwum

Polak Grzegorz Komincz (pseudonim"MaNa") wygrał finałowy mecz "StarCrafta 2" ze sztuczną inteligencją AlphaStar brytyjskiej firmy DeepMind. Tej samej, która stworzyła AlphęGo - wysoce zaawansowany program, który pokonał największych mistrzów gry "Go". Początkowo sztuczna inteligencja uczyła się, kopiując zachowania podpatrzone u graczy. Następnie zorganizowali zamkniętą ligę, zwycięzcy rozgrywek, które w czasie rzeczywistym zajęłyby każdemu z agentów równowartość ok. 200 lat, rywalizowali z ludźmi.

Początkowo sztuczna inteligencja uczyła się, kopiując zachowania podpatrzone u graczy. Następnie  zorganizowali zamkniętą ligę, zwycięzcy rozgrywek, które w czasie rzeczywistym zajęłyby każdemu z agentów równowartość ok. 200 lat, rywalizowali z ludźmi. –

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…