Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Kar4

Z nami od: 6 września 2012 o 16:59
Ostatnio: 17 marca 2024 o 22:37
Wiek: 43
Płeć: mężczyzna
Exp: 93
Jest obserwowany przez: 0 osób
  • Demotywatorów na głównej: 1 z 28 (27 w archiwum)
  • Punktów za demoty: 1854
  • Komentarzy: 4058
  • Punktów za komentarze: 4722
  • Obserwuje: 5 osób (pokaż demotywatory)
 

Ściana

archiwum
Kto ma się poczuć winnym? – Białorusini biorą ok. 10 tys. dolarów od imigranta za transport do ich kraju, później przywożą te osoby do lasu. Kto jest winny za nie udziela pomocy? CANTS
archiwum
Kiedyś też wymyślili referendum, które miało mieć "znaczący" wpływ na sprawy Polski –  GŁOSUJ3 RAZYTAKGEOSUJ NIE!NSZ
archiwum
Czy państwo powinno być opresyjne wobec pewnej grupy obywateli, bo jest taka moda, bo aktywiści taki trend i interpretacje prawa promują? – Czy dopuszczalna jest zmienianie sobie przez policję czy sądy ujętego w ustawie określenia "wchodzący" na "zamierzający wchodzić"? Czy to zwykła nadinterpretacja czy przekroczenie uprawnień przez funkcjonariuszy publicznych - zmieniających brzmienie powszechnie obowiązujących aktów prawnych? A to przecież jest rolą ustawodawcy, który odrzucił czynności ujęte w tym dopowiedzianym określeniu.Tak samo jak mąż będzie namawiał żonę na seks, a ona odmówi to będzie już gwałt? Przecież on miał zamiar, gdy ona nie chciała, a zamiar już potraktowaliśmy jako wchodzenie :o. Nie zgodzisz się z taka wykładnią, to jeszcze będziesz przez niektóre środowiska nazywany obrońcom gwałcicieli. Cas2
archiwum
Piosenki, które nie zostały docenione przez twórców, wydaniem teledysku. Jednak na tyle spodobały się fanom, że sami je stworzyli. W komentarzach proszę o zamieszczenie innych ciekawych piosenek, którym wielbiciele zrobili wideoklipy. – Ride the Wild Wind - piosenka z albumu Innuendo, teledysk świetnie dopasowany to tematyki piosenki. Cd. w komentarzach НОone
Źródło: www.youtube.com
archiwum
Piękna akcja i gol Mateusza Musiałowskiego –
archiwum
Tragiczny wypadek podwarszawskim Józefowie. Pociąg śmiertelnie potrącił 14-latkę na przejściu dla pieszych. – Czy nie czas zadbać o niechronionych uczestników ruchu także na torach? Czy pociągi musza tak pędzić narażając biedne dzieci, czy starsze osoby na niebezpieczeństwo? Dlaczego piesi aktywiści w takich sytuacjach milczą?
archiwum
Gdzie są artyści z tamtych lat? – Są ludzie co narzekają, że teraz nie ma już dobrych piosenkarzy, czy muzyków. Czy faktycznie jest tak źle, czy po prostu to co spotkaliśmy za młodu uważamy za najlepsze?
archiwum
A co jeśli mężczyzna po seksie z kobietą powie, że nie wyraził na niego zgody, czuł się przymuszony? Zostanie równoprawnie potraktowany przez sąd? – Zgoda na seks. Hiszpania uchwaliła prawo "tylko tak oznacza tak".Hiszpania uchwaliła prawo dotyczące zgody seksualnej. Nowe prawo usuwa rozróżnienie między wykorzystaniem seksualnym a agresją seksualną (gwałtem), wyraźnie stwierdzając, że czynnikiem decydującym jest zgoda, a bierność i milczenie nie mogą być dłużej interpretowane jako przyzwolenie.
archiwum
Ustawodawcy ponownie zafundowali nam przepisy, które zanim wejdą (21 września), już doczekały się "setek" interpretacji. – W prawie o ruchu drogowym dokonano zmian. To, co do tej pory nazywaliśmy chodnikiem zyska nazwę "droga dla pieszych", a nowy twór, który może być wyznaczony na drodze dla pieszych, otrzyma starą nazwę (wcześniej inaczej definiowanej części drogi) chodnika. Zgodnie z nowymi definicjami droga dla pieszych będzie dla wszystkich, a chodnik wyłącznie dla pieszych i osób poruszających się przy użyciu UWR - prawie logiczne. Edit 30.08.2022 - Pomimo doniesień medialnych, w nowych przepisach nie znalazłem konkretnego zapisu, aby był zakaz parkowania samochodów na chodniku, tylko że zgodnie z art. 47 jeden z warunków mówi, że dopuszcza się zatrzymanie lub postój na drodze dla pieszych kołami jednego boku lub przedniej osi pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t., "gdy szerokość chodnika jest nie mniejsza niż 1,5 m i nie utrudni ruchu pieszych". Tak samo nie znalazłem zapisu wprost mówiącego o zakazie jazdy po nim rowerami, hulajnogami elektrycznymi, UTO.
archiwum
How dare you, stupid Putin? STOP killin people! STOP your's brutal war! STOP senselessly poisoning the environment! – Ostatnimi czasy nie słychać ostrej krytyki od Grety Thunberg. Więc sam zaprotestuję. Wiem, zasięg nie ten, ale chociaż próbuję.
archiwum
Nowe przepisy miały poprawić bezpieczeństwo, a przyniosły śmierć dodatkowo 20 osobom. – Minął rok od wprowadzenia nowych przepisów dotyczących przejść dla pieszych, co powinno stanowić miarodajny okres do porównania ich skutków. Jak podaje dziennikarz portalu Autokult.pl liczba wypadków drogowych oraz ich skutków z udziałem pieszych na przejściach dla pieszych od 1 czerwca 2020 r. do 31 maja 2021 r. (przed wprowadzeniem nowych przepisów) wyniosła: 2283 wypadków, 148 ofiar śmiertelnych oraz 2218 rannych. Natomiast w czasie obowiązywania nowych przepisów od 1 czerwca 2021 r. do 31 maja 2022 r. dane te wzrosły do: 2638 wypadków, 168 ofiar śmiertelnych oraz 2561 rannych. Są to kolejne dane, które kwestionują sukces nowych przepisów, ogłaszany przez niektórych ekspertów. PS Stosując retorykę zwolenników nowych przepisów, należało powiedzieć, że wzrost ten powinien obciążać sumienia wszystkich postulujących za ich wprowadzeniem.
archiwum
45% ofiar śmiertelnych i 54% wypadków więcej w rejonie przejść dla pieszych – Niektórzy już ogłaszali sukces przepisów, które wprowadzono 1 czerwca 2021 r., dającym m.in. pierwszeństwo pieszym wchodzącym na przejście. Jednak w pierwszym kwartale 2022 roku zanotowano w rejonie przejść dla pieszych 800 wypadków, w których zginęło 48 osób, w stosunku do 518 wypadków i 33 ofiar w tym samym okresie 2021 roku. Można by próbować zrzucić to na obostrzenia covidowe, gdyby nie to, że ogólna ilość wypadków wzrosła o niecałe 12%. Wtedy sukces przepisów, teraz wina kierowców?
archiwum
Czy w tej sytuacji masz obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu? – Oto nowe pytanie egzaminacyjne na prawo jazdy. Nie – taka jest prawidłowa odpowiedź z informacji podanych przez brd24.pl. I nie było by nic dziwnego, gdyby nie to że autor uznał prawidłową odpowiedź za skandaliczną, a wypowiadający się w artykule niektórzy eksperci, błędnie odpowiedzieli by na to pytanie!
archiwum
Kto jest winny spowodowania wypadku w takiej sytuacji? – Zgodnie z opisem rzecznika prasowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie "Kierujący samochodem BMW jechał ul. Armii Polskiej od strony Borowskiego i chciał skręcić w lewo w ul. 30 Stycznia. Wtedy został wyprzedzony przez kierującego chevroletem, który zahaczył o BMW, przez co chevrolet uderzył z dużym impetem w 4-latka stojącego na chodniku." (gorzowianin.com)Wina wydaje się oczywista, jednakże w podobnym głośnym wypadku sąd uznał osobę skręcającą w lewo na skrzyżowaniu jako winną nieumyślnego spowodowania wypadku z powodu nie zachowania wystarczającej ostrożności na drodze. Czy różnice w obu wypadkach są na tyle duże, aby tu winnym uznać wyprzedzającego?
archiwum
Wrocławskie MPK upubliczniło nagranie kobiety wbiegającej pod tramwaj – Miejscy piesi aktywiści już szukają haków na motorniczego, poza tym zaraz zaczną "czy nie widział przejścia", "dlaczego nie zwolnił", "kobieta już była na przejściu"
archiwum
Stenogram zmyślony, ale na razie zgodny z rzeczywistością. –
archiwum
Niestety, na razie nie staniemy się motoryzacyjną potęgą – Niektórzy powiedzą, że z powodu wbijania szpilek przez "wilki", inni że był to świetny pomysł na dobrze płatną pracę przy tworzeniu "misia na miarę naszych możliwości" za pieniądze inwestorów, czy dofinansowanie w  kwocie 2.634.400 zł od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Niestety efekt jest taki, że Polska na razie nie doczeka się seryjnej produkcji super sportowego auta  Arrinera Hussarya.
Przepisy z zachodu,drogi ze wschodu – "Eksperci" z Sejmowej Komisji chcą, aby piesi mający zamiar wejść na przejście mieli pierwszeństwo przed pojazdem - "bo zachód tak ma i jest tam mniej ofiar śmiertelnych". Niestety zapomnieli o jakości infrastruktury i organizacji ruchu mocno odbiegającej od wzorca. Drogi krajowe przechodzące przez centra miast i wioski, na których nieoświetlone przejścia bez sygnalizacji to nie rzadkość, ale jakoś poradzimy sobie z tym, bez zachodniej ilości autostrad. Pozostaje tylko współczuć kierowcom 40 tonowych ciągników siodłowych i autobusów oraz rodzinom tych, co mieli pierwszeństwo.

1