Niepotrzebne rzeczy, na które nie warto wydawać pieniędzy (11 obrazków)
Woda butelkowana

Firmy, produkujące wodę butelkowaną, raczej niezbyt często wymieniają filtry, więc nie możesz mieć stuprocentowej pewności, że pijesz czystą wodę. Konsumenci chętnie kupują wodę w butelce, spodziewając się, że producent odpowiada za jakość, ale najlepiej kupić filtr do wody i pić w domu czystą wodę
Losy loteryjne

Każdy z nas chciałby szybko się wzbogacić w jednej chwili, bez konieczności harowania dzień po dniu. Nie tędy droga. Owszem są szczęściarze, którym udało się wygrać nawet kilka milionów, ale zdarza się to dość rzadko, więc lepiej wydać ciężko zarobione pieniądze na coś naprawdę pożytecznego
Produkty dietetyczne

Kupując i spożywając bez zastawiania się produkty spożywcze, na których widnieje napis "bio", "fit" czy "light" na pewno nie uda ci się schudnąć i poprawić swoje zdrowie. Jeśli poczytasz sobie etykietę tego typu produktów i sprawdzisz skład, to się przekonasz, że praktycznie niczym się nie różnią od zwykłych produktów. To tylko zwykłe sprytne posunięcie marketingowe
Stare oferty abonamentów komórkowych

Większość z nas nie lubi niczego zmieniać w swoim życiu, nawet operatora komórkowego czy abonament, więc woli płacić więcej, niż sprawdzić nowe tańsze oferty komórkowe. Jeśli się zdecydujesz na zmianę abonamentu, na pewno oszczędzić okrągłą sumkę
Nawyki

Chodzi nie tylko o alkohol czy papierosy, lecz także nawyki żywieniowe, pasję, po zrezygnowaniu z których w końcu uda ci się odłożyć pieniądze na wymarzone wakacje. Codziennie mówiąc "nie" kolejnej filiżance kawy, papierosowi czy nowym ubraniom, wyobrażaj sobie, jak się opalasz na plaży w jakimś egzotycznym kraju
Kupujemy zbędne produkty

Idziesz na zakupy? Koniecznie zjedz coś wcześniej. Wybierając się do sklepu z pustym żołądkiem, wkładamy do koszyka zbędne produkty spożywcze, które później lądują w koszu na śmieci
Przekąski i słodycze przy kasie

Kolejne sprytne posunięcie marketingowe. Konsument podchodzi do kasy, aż tu widzi przed sobą pyszny batonik czy chipsy. Nieświadomie, co drugi konsument, kupuje towar, leżący przy kasie. Naucz się powstrzymywać i nie daj się nabrać na ten sprytny trik marketingowy
Komentarze
Pokaż komentarze