Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
 –  W ciągu moich 12 lat w pracy nauczyłem się kilkupodstawowych zasad.1. W pracy nie można dzielić się żadnymiinformacjami o sobie. Trzeba rozmowiać tylkoo pracy, sucho i na temat.2. Wszelkie próby wtargnięcia w Twoją przestrzeńosobistą, jak również próby zbliżenia się bez Twojejwyraźnej chęci, muszą być tłumione u podstaw.3. Szef nie jest twoim kolegą.4. Rodzina jest w domu, w pracy są tylkoi wyłącznie współpracownicy.5. Nigdy nie mów za innych ani nie podejmuj zainnych decyzji.6. Nigdy nie podawaj numerów telefonów aniinnych danych kontaktowych bez wiedzy danejosoby, nawet jeśli jest to związane z pracą.7. Mniej mów, więcej słuchaj.

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…