Pracownicy infolinii łatwo nie mają cz. 3 Autentyki (22 obrazki)
Konsultant: Dobry wieczór, dzwonię z sieci Play. Klient: Play? Durex Play? Konsultant: Nie, proszę pana, sieć Play. Klient: No, to do widzenia!

Konsultant: Mogę prosić pana nazwisko? Klient (bardzo niewyraźnie): Kaczkowski. Konsultant: Czy może mi je pan jeszcze raz powtórzyć? Klient: Kaczkowski jak kaczka, kwa, kwa, kwa!

Konsultant: Proszę mi powiedzieć, korzysta pan z telefonu na kartę, abonament czy w mixie? Klient: Nooo... ja mam abonament na kartę w mixie

Klient: Ale nie przeszkadza pani, że jestem nagi? Konsultantka: (buahahahahahaha) Nie nie, troszeczkę... Klient: Widzę, że jednak przeszkadza, no dobrze, ubiorę ręcznik

Konsultant: Dzień dobry, dzwonię w sprawie oferty przedłużeniowej. Klient: Panie, ja nie chce przedłużać, ale żona chce sobie powiększyć

Konsultant: Rozumiem, że jest pan zainteresowany tym rozwiązaniem i możemy przejść do realizacji? Klient: Nie. Konsultant: Yy... a dlaczego? Klient: Bo teraz moczę nogi i oglądam boks

Odbiera dziecko: Konsultant: A czy zastałem jakąś osobę dorosłą? Klient: Tatusia nie ma... pojechał gasić pożar. Konsultant: Oooo, to twój tatuś jest strażakiem? Klient: Nie... Pracuje na budowie przy wykończeniówce

Komentarze
Pokaż komentarze