15 marketingowych sztuczek, na które nadal podświadomie się nabieramy (16 obrazków)
Więcej nie znaczy taniej
Czasem warto policzyć, czy faktycznie cena dużego opakowania jest w niższa, niż produktów kupowanych indywidualnie
Wiemy, co dostaniemy
Producenci kultowych przekąsek, nie muszą się martwić wymyślaniem nowych sloganów czy smaków żeby zachęcić klientów do kupna swoich produktów. Każdy z nas wie, które chipsy są najbardziej chrupiące i że żaden krem orzechowy nie dorówna Nutelli
Aż ślinka leci
Sprzedając jedzenie, trzeba wzbudzić u klienta ochotę na natychmiastowe spożycie. Lody waniliowe nie sprzedają się tak dobrze, jak te same lody z polewą i posypką
Kolor
Im ciemniejszy kolor skórki bananów, tym mniej chętnie je kupujemy. Sklepy radzą sobie z tym za pomocą odpowiedniego oświetlenia
Efekt rosy
Warzywa i owoce są spryskiwane wodą. Kiedy widzimy na nich kropelki wody, wydają się świeższe
Opakowanie
Ten sam produkt w bardziej atrakcyjnym wizualnie opakowaniu będzie miał więcej nabywców, nawet mimo wyższej ceny
Dobieranie tematyczne
Idziesz po pastę do zębów a w koszyku oprócz niej wyląduje jeszcze szczoteczka, nić dentystyczna i płyn do płukania ust. Bo stoją zaraz obok, na wyciągnięcie ręki
Komentarze Ukryj komentarze