Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Amerykanie obrazili się na swoje ulubione piwo – Po tym, jak do reklamy piwa Bud Light wykorzystano transseksualną aktorkę Dylan Mulvaney dotychczasowi konsumenci przestali kupować swój ulubiony browar. Od 31 marca akcje koncernu produkującego piwo Bud Light warte są o 5 mld dol. mniej, niż przed ogłoszeniem współpracy z 26-letnią Mulvaney, którą na TikToku obserwuje ponad 10 mln użytkowników.Sytuacja ma związek z negatywną reakcją amerykańskich środowisk konserwatywnych, dla których promowanie piwa przez osobę ze środowiska LGBT+ jest skandalem, a konserwatywni politycy wzywają do ogólnokrajowego bojkotu amerykańskiego browaru freshing toluces a tight-bodied tagerand a smooth drinkapit11ADE MARKBUDATBREWED USING THE CHOICESHOPS AND DREY MALTHEUSER-RUCH, INREGISTEREDTHEN ANGBUDGHTHuseBULIG

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…