Jeśli uważasz się za uprzejmego, to nie uprzykrzaj życia innym - unikaj tych zachowań (22 obrazki)
Jeśli regulamin sklepu pozwala na wniesienie wyłącznie 4 przedmiotów, nie zabierajmy większej ilości. Jest to zwyczajnie nieuprzejme wobec innych, czekających w kolejce klientów
...i pozostawanie w sklepie po godzinie zamknięcia jest zwyczajnie grubiańskie. Jeśli zakup nie jest sprawą życia i śmierci, możesz go odłożyć na następny dzień. Nie liczmy także, że ktokolwiek wpuści nas przed otwarciem
„Jeśli kod kreskowy nie chce się zeskanować, to oznacza że towar jest za darmo!” nie było zabawne nawet za pierwszym razem i nie będzie za setnym. I jeśli ktoś zapyta „Czy może jeszcze w czymś pomóc”, nie odpowiadajmy „Proszę skosić mój trawnik” lub „Proszę zanieść zakupy do samochodu”. Nawet jeśli sprzedawca się uśmiecha, zapewniamy – już zabiłeś go w środku
Nawet jeśli twój rozmiar znajduje się na samym dnie – staraj się wyciągnąć go nie zmieniając ekspozycji w pole bitwy lub najlepiej poproś pracownika o wyjęcie
Minuta „zmarnowana” na odstawienie koszyka naprawdę nikogo jeszcze nie zbawiła
Sprzedawcy znają stan swojego towaru – dlaczego mieliby kłamać? Aby nie zarobić na dostępnym produkcie?
Jeśli coś jest dostępne w internecie, niekoniecznie musi być na składzie w sklepie stacjonarnym. Sklepy online należy traktować jako osobne placówki – nie są magazynami. Podobnie nie należy mieć pretensji do kasjera, że nie możemy znaleźć produktu reklamowanego w gazetce – nie on za to odpowiada
Komentarze Ukryj komentarze