Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
McDonald's dostrzega niepokojący trend konsumencki, który odbija się wynikach finansowych giganta z branży fast food – Okazuje się, że wyższe ceny odstraszyły klientów na macierzystym rynku. No kto by pomyślał... 💡 WIĘCEJ
Źródło: polskieradio24.pl

Więcej informacji:

  1. Spadek sprzedaży w USA: W IV kwartale 2024 r. McDonald's odnotował spadek sprzedaży porównywalnej o 1,4% w USA, co osłabiło globalne wyniki firmy.
  2. Przyczyny spadku: Głównymi czynnikami były wyższe ceny, które zniechęciły klientów (62% ograniczyło wizyty), oraz zatrucie bakterią E.coli w październiku, które wpłynęło na spadek sprzedaży i zaufania do marki.
  3. Postrzeganie fast foodów jako luksusu: 78% amerykańskich konsumentów uważa jedzenie fast food za luksus, co wpłynęło na ograniczenie wydatków w tej kategorii.
  4. Kontratak McDonald's: Firma wprowadziła promocyjną ofertę McValue za 5 dolarów oraz akcję "kup jeden, dodaj za dolara", aby przyciągnąć wrażliwych cenowo klientów.
  5. Najgorsze wyniki od pandemii: Wyniki za IV kwartał 2024 były najsłabsze od II kwartału 2020, kiedy to lokale były zamykane z powodu pandemii COVID-19.

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format