Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Z wyliczeń wynika, że mógłby ją pokonać na jednym ładowaniu łącznie 20 razy – Technologia Innovation AG pozwala pojazdom "uczyć się" trasy na Morskie Oko i każdy przejazd daje masę danych, które pozwalają, za każdym razem, przyjeżdżać odcinek z coraz mniejszym zużyciem energii TOGETHERDIOD29 00P01 💡 WIĘCEJ

Więcej informacji:

  • Drugi elektryczny pojazd testowany jako alternatywa dla fasiągów w Tatrzańskim Parku Narodowym na trasie do Morskiego Oka.
  • Geneza: Współpraca z 2020 roku mająca na celu elektryczny transport do Morskiego Oka, z obecnymi testami od nowych dostawców, jak Innovation AG.
  • Prototyp Evan, opracowany przez Innovation AG, bazuje na skalowalnej platformie umożliwiającej różne zabudowy, co pozwala na testy bez ostatecznej wersji pasażerskiej.
  • Podczas testów Evan wykonał sześć kursów przy 20% zużyciu energii, co potencjalnie umożliwia nawet 20 kursów na jednym ładowaniu. Wynik ten jest korzystniejszy porównując do Automet MiniCity Electric z Sanoka.
  • Kolejne kroki: Testy trasy Palenica Białczańska - Morskie Oko są częścią porozumienia między wozakami konnymi a obrońcami praw zwierząt; wyniki testów oraz rozwój pojazdu będą konsultowane z TPN i potencjalnie również z szerszą opinią publiczną.

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format