Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
W nowym spocie profrekwencyjnym Parlamentu Europejskiego starsze osoby opowiadają swoim wnukom o trudnych doświadczeniach z przeszłości i przypominają, że demokracja nie jest dana raz na zawsze –
💡 WIĘCEJ
Źródło: tvn24.pl

Więcej informacji:

  • Data i miejsce: Wybory do Parlamentu Europejskiego odbędą się w dniach 6-9 czerwca 2024 roku, a w Polsce w niedzielę, 9 czerwca.
  • Kampania profrekwencyjna: Parlament Europejski rozpoczął kampanię, która poprzez emocjonalny spot stara się zachęcić Europejczyków do głosowania. Ma na celu przypomnienie, że udział w wyborach chroni demokrację.
  • Spot reklamowy: Czterominutowy spot przedstawia starsze osoby z różnych państw UE, które dzielą się trudnymi doświadczeniami z przeszłości, przypominając o kruchości demokracji.
  • Przesłanie kampanii: "Wykorzystaj swój głos. Inaczej inni zadecydują za ciebie" - hasło kampanii podkreśla wagę ochrony demokracji i uczestnictwa w wyborach.
  • Frekwencja i zainteresowanie: W 2019 roku frekwencja wyniosła 50,6%. Przewidywane jest zwiększenie zainteresowania, z 60% obywateli UE zainteresowanych wyborami i 71% twierdzących, że oddadzą głos.

Powód: Demokracja nie jest dana raz na zawsze, a Europa doświadczała czasów bez wolności, co w szczególności przypominają bohaterowie spotu.

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format