Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Teraz Żabka podbija stawkę i od 13 marca można przynieść swój smartfon w celu jego naprawy i wynająć na jej czas telefon zastępczy –  PROOF 💡 WIĘCEJ
Źródło: biznes.interia.pl

Więcej informacji:

  • Żabka od 13 marca wprowadza nową usługę naprawy smartfonów w swoich sklepach, oferując zarówno naprawę autoryzowaną, jak i nieautoryzowaną.
  • Usługę można zamówić przez stronę internetową, a smartfon wysłać kurierem do dowolnej z 10 tys. Żabek w Polsce.
  • Naprawa potrwa do 7 dni roboczych i objęta będzie 90-dniową gwarancją, a na czas naprawy klienci mogą wynająć telefon zastępczy.
  • Statystyki pokazują, że 76% Polaków korzysta ze smartfonów, a połowa z nich uszkodziła swój telefon w ciągu ostatniego roku.
  • Promocyjna oferta obejmuje nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran dla pierwszych 500 klientów.

Powód/geneza: Nowa usługa ma na celu wygodę klientów, oszczędność czasu i pieniędzy oraz ograniczenie ilości elektronicznych odpadów, co zgodne jest ze Strategią Odpowiedzialności Żabki.

Miejsce: Polska

Data rozpoczęcia usługi: 13 marca

Nazwiska: Przemysław Tomaszewski, Martyna Madanowicz

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format