Kellogg's promuje płatki śniadaniowe jako alternatywny posiłek wieczorny dla osób zmagających się z rosnącymi cenami żywności, jednak wielu konsumentów jest niezadowolonych z tej inicjatywy.
CEO WK Kellogg, Gary Pilnick, twierdzi, że strategia ta była dobrze odbierana przez klientów, choć reakcje w mediach społecznościowych sugerują coś innego.
Użytkownicy mediów społecznościowych kwestionują taniość płatków, porównując wypowiedzi Pilnicka do sławnego, choć błędnie przypisywanego Marie Antoinette stwierdzenia „niech jedzą ciastka”.
Wzrosły ceny płatków: o 6% w 2021 roku, 13% w 2022, a zaledwie o 0,3% w 2023 roku, co sprawia, że nie są już tanim rozwiązaniem.
Kellogg's prowadzi kampanię promocyjną, argumentując, że miska płatków z mlekiem i owocami kosztuje mniej niż 1 USD, jednak zdrowotne i finansowe aspekty tej propozycji są szeroko kwestionowane.
Powód/geneza wydarzeń: Inflacja oraz pandemia COVID-19 spowodowały gwałtowny wzrost cen artykułów spożywczych, co skłoniło Kellogg's do reklamowania płatków śniadaniowych jako niedrogiej opcji posiłku wieczornego.
Komentarze
Pokaż komentarze