Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
 –  Kellogg'sCORNKellogg'sRICE EDFLAKES RISPIES CESThe BetCEREALNET WT 0.81 02 (239)PERIOTAMIN DNET WT 088 0sinSRECO 💡 WIĘCEJ

Więcej informacji:

  • Kellogg's promuje płatki śniadaniowe jako alternatywny posiłek wieczorny dla osób zmagających się z rosnącymi cenami żywności, jednak wielu konsumentów jest niezadowolonych z tej inicjatywy.
  • CEO WK Kellogg, Gary Pilnick, twierdzi, że strategia ta była dobrze odbierana przez klientów, choć reakcje w mediach społecznościowych sugerują coś innego.
  • Użytkownicy mediów społecznościowych kwestionują taniość płatków, porównując wypowiedzi Pilnicka do sławnego, choć błędnie przypisywanego Marie Antoinette stwierdzenia „niech jedzą ciastka”.
  • Wzrosły ceny płatków: o 6% w 2021 roku, 13% w 2022, a zaledwie o 0,3% w 2023 roku, co sprawia, że nie są już tanim rozwiązaniem.
  • Kellogg's prowadzi kampanię promocyjną, argumentując, że miska płatków z mlekiem i owocami kosztuje mniej niż 1 USD, jednak zdrowotne i finansowe aspekty tej propozycji są szeroko kwestionowane.

Powód/geneza wydarzeń: Inflacja oraz pandemia COVID-19 spowodowały gwałtowny wzrost cen artykułów spożywczych, co skłoniło Kellogg's do reklamowania płatków śniadaniowych jako niedrogiej opcji posiłku wieczornego.

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format