Klient nie zawsze ma rację Każdy kto pracuje z klientami, ma w zanadrzu kilkanaście dziwnych historii. Oto niektóre z nich (17 obrazków)
Call center każdego operatora sieci komórkowej ma takich klientów, którzy dzwonią bardzo często. W większości przypadków mają problemy psychiczne i dzwonią, bo się nudzą. Pracowałam jako starsza specjalistka i zajmowałam się takimi rozmowami. Zadzwonił jakiś gość, przedstawił się jako Kiciuś i miauknął do telefonu. Ani słowa więcej! Nie możemy po prostu zerwać połączenia, trzeba spróbować rozpocząć rozmowę. Kiedyś się złamałam i po prostu odmiauknęłam. Cisza. Potem klient zaczął płakać. Powiedział, że dzwonił od 2 lat i czekał, aż ktoś do niego miauknie
Uwielbiam, gdy klienci pytają mnie: „Jesteś pewien, że ten tatuaż utrzyma się przez całe życie?”. To po prostu moje ulubione pytanie.
W sklepie byli klienci, którzy znieważali mnie prosto w twarz. Często pytali innych sprzedawców: „Kim jest ten dziwak, który tu pracuje?”. Gdy Melissa to słyszała, mówiła, że jestem jej chłopakiem. W takich chwilach miny klientów były bezcenne
Materac to nie trampolina!!! Wielu klientów narzeka i obwinia producenta za to, że materace szybko się zużywają z powodu skaczących po nich dzieci. Materac służy do spania, nie do skakania! Sprężyny mają również maksymalne dopuszczalne obciążenie — najczęściej 110-140 kilo
Widziałam notatkę pod zamówieniem pizzy margarity: „Bez sera i pomidorów”. To nie żart! Margarita to pizza tylko z serem i pomidorami. Albo czasem odwrotnie — prośba o dodanie wszystkich składników mięsnych do pizzy i wszystkich rodzajów sera (ser twardy, mozzarella, parmezan), w podwójnej porcji.
Komentarze Ukryj komentarze