Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
Na ulicach Los Angeles umieszczono malutkie billboardy znajdujące się na wysokości oczu psów po to, aby przyciągnąć ich uwagę. Wiadomo jednak, że zwierzęta nie potrafią czytać, dlatego każda tabliczka ma specyficzny zapach, dzięki któremu każdy pies poprowadzi swojego właściciela, lub inaczej potencjalnego klienta, do jednego z tych uroczych znaków. Mocne Słabe +148 (166) #psy #marketing #ciekawostka 3 lipca 2021 o 8:59 przez Caffa Skomentuj (1) Do ulubionych
Mocny komentarz na temat tego, co robi teraz PiS To chyba jedyny skuteczny sposób na nieodpowiedzialne madki: Tak czysto informacyjnie:
Komentarze
Pokaż komentarze