Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
Na ulicach Los Angeles umieszczono malutkie billboardy znajdujące się na wysokości oczu psów po to, aby przyciągnąć ich uwagę. Wiadomo jednak, że zwierzęta nie potrafią czytać, dlatego każda tabliczka ma specyficzny zapach, dzięki któremu każdy pies poprowadzi swojego właściciela, lub inaczej potencjalnego klienta, do jednego z tych uroczych znaków. Mocne Słabe +148 (166) #psy #marketing #ciekawostka 3 lipca 2021 o 8:59 przez Caffa Skomentuj (1) Do ulubionych
Psy mają złote serca Ciekawostka taka... Akcja przerosła oczekiwania organizatorów. W krakowskim schronisku nigdy nie było takiej sytuacji - kojce są puste, nie ma już psów do adopcji Mam nadzieję, że wszystkie domy tymczasowe przerodzą się w domy stałe
Komentarze Ukryj komentarze