Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
 –  Miałem ostatnio śmieszną sytuację z jednym klientem,a mianowicie obraził się na mnie xDRozmowa wyglądała mniej więcej tak:-Dzień dobry, proszę o przetłumaczenie tego dokumentu. Możepan na jutro to zrobić?-Tak, tylko jest to dodatkowo płatne +50%-To trzeba jakąś przedpłatę wnosić?-Nie, za tryb ekspresowy musi pan zapłacić +50% od ceny zanormalny tryb-Nie podoba mi się to-W takim razie zrobię to panu w trybie standardowym-Dobrze*Następnego dnia dzwoni telefon*-Mogę dzisiaj odebrać tłumaczenie?-Tak, jeśli dopłaci pan +50% za tryb ekspresowy-Rozmawiałem z pana szefem i powiedział, że mogę dzisiajodebrać mój dokument bez dopłaty!-Wczoraj do nocy siedzieliśmy w biurze i nic nie wspominał, żez panem rozmawiał-Jeśli pan tak stawia sprawę to ja się obrażam i już nie będęnic u pana zamawiał!Facet po 30-tce i się obraził jak małe dziecko. XD

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…