Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
W 1996 roku Pepsi miało w USA akcję promocyjną, w której zebrane z opakowań punkty można było wymieniać na nagrody – W jednej z reklam pojawił się myśliwiec Harrier II z podpisem "7 000 000 Pepsi points". Myśliwiec był warty około 33 miliony dolarów. Pewien student doszedł do wniosku, że jest wstanie zdobyć te punkty za ok. 700 000 USD i domagać się samolotu.Po zdobyciu pewnej liczby punktów można było dokupić następne za 10 centów za punkt, więc wysłał do Pepsi zebrane punkty aby móc dokupić ich więcej, czek na 700 008,5$ (za brakujące punkty i 10$ za wysyłkę xD ) i zamówił samolot. Wcześniej znalazł 5 inwestorów, którzy pokryliby czek w razie powodzenia.Pepsi odmówiła jednak przekazania mu nagrody i sprawa skończyła się w sądzie, gdzie przegrał

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…