Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Tak wygląda seksizm w XXI wieku –  Ona już wieco za chwilę będzie miala w ustac...WEDŁUG STOWARZYSZENIAREKLAMA ZAWIERA ELEMENTUPRZEDMIOTAWIAJACY KOBIETYJEDNAK TEN SAM NAPÓJENERGETYCZNY JEST RÓWNIEŻREKLAMOWANY W TEN SPOSÓB:On już wievilw czym za chwilę zatopi usta...FUNDACJA TWOJA SPRAWA NIEODNIOSŁA SIE DO TEJ REKLAMY,PONIEWAZ JAK UZNAŁA:"ELEMENT UPRZEDMIOTAWIA-JACY JEST MNIEJ EWIDENTNY".Stowarzyszenie Twoja Sprawa Obie reklamy sąskandaliczne. Ale uznališmy, że w przypadku reklamy zkobietą element uprzedmiotawiający jest bardziejewidentny (będzie miała w ustach vs zatopi usta).Kwestia kalkulacji szans procesowychLubię tol Odpowiedz 17 godzKrzysztofAha takie same reklamy ale kiedyjest kobieta to seksistowskie i ma szansę powodzeniaale kiedy facet to nie do końca seksistowskie i mawybiórczyLubię to! Odpowiedz 16 godz

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format