Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

Stowarzyszenie Twoja Sprawa wytoczyło proces producentowi napoju Devil za tę reklamę: Tak wygląda seksizm w XXI wieku

Tak wygląda seksizm w XXI wieku –  Ona już wieco za chwilę będzie miala w ustac...WEDŁUG STOWARZYSZENIAREKLAMA ZAWIERA ELEMENTUPRZEDMIOTAWIAJACY KOBIETYJEDNAK TEN SAM NAPÓJENERGETYCZNY JEST RÓWNIEŻREKLAMOWANY W TEN SPOSÓB:On już wievilw czym za chwilę zatopi usta...FUNDACJA TWOJA SPRAWA NIEODNIOSŁA SIE DO TEJ REKLAMY,PONIEWAZ JAK UZNAŁA:"ELEMENT UPRZEDMIOTAWIA-JACY JEST MNIEJ EWIDENTNY".Stowarzyszenie Twoja Sprawa Obie reklamy sąskandaliczne. Ale uznališmy, że w przypadku reklamy zkobietą element uprzedmiotawiający jest bardziejewidentny (będzie miała w ustach vs zatopi usta).Kwestia kalkulacji szans procesowychLubię tol Odpowiedz 17 godzKrzysztofAha takie same reklamy ale kiedyjest kobieta to seksistowskie i ma szansę powodzeniaale kiedy facet to nie do końca seksistowskie i mawybiórczyLubię to! Odpowiedz 16 godz

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…