Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Dwóch studentów rzuciło wyzwanie Coca-Coli oraz Pepsi i sprzedają butelkowany kompot – Pierwszą recepturę opracowaliśmy z nasza Babcią. Przelaliśmy kompot z babcinej szklanki do nowoczesnej butelki z designerską etykietą, żeby właśnie domowy kompot był zawsze w zasięgu ręki. Ten napój ma w Polsce bardzo fajną i długą historię – my chcemy stworzyć markę, która nawiązuje do polskiej tradycji i historii.  Sprzedając skupiamy się na alternatywnych lokalach, które oddalają się od Coca-Coli czy Pepsi. Zarabiamy już na tyle, że większość kosztów jest pokryta, ale potrzebne będą kolejne środki na rozwój – mówi Kevin Hagiel, Młody przedsiębiorca razem ze swoim kolegą rozwijają swój pomysł na biznes, którym jest butelkowany kompot o nazwie Komponada.Największym wyzwaniem było, że studiując w Niemczech i nie będąc fizycznie w Polsce, zaplanować wszystko tak dokładnie, że przyjeżdżając do Polski na parę dni, wykorzystać ten czas do maximum

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…