Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Dwa lata temu internet opanowała nowa moda na oblewanie się lodowatą wodą. 17 mln internautów udostępniło na Facebooku swoje filmy, na których oblewają się wodą, a 440 mln osób na całym świecie je obejrzało – W Polsce niewielu pamiętało, że akcja miała na celu zbieranie datków na badania nad chorobą ALS. Ta "moda na głupie filmiki" pozwoliła zebrać 115 mln dolarów. Dzięki tym pieniądzom przeprowadzono badania, które pozwolił zidentyfikować gen odpowiedzialny za występowanie stwardnienia zanikowego bocznego - jest to gen NEK1. Jest to ogromny skok w kierunku opracowania lekarstwa na tę chorobę
Źródło: wyborcza.pl

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format