13 logo wielkich marek zawierających ukryte znaczenie, o którym nie miałeś pojęcia (14 obrazków)
Formuła 1

Jeśli przyjrzysz się białej przestrzeni między literką F a czerwonymi pasami, zobaczysz cyfrę 1. Pasy mają symbolizować zawrotną prędkość osiąganą przez bolidy F1.
Hyundai

Logo marki to nie literka H tylko dwoje ludzi (klient i reprezentant firmy) wymieniający uścisk dłoni.
Adidas

Logo marki zmieniało się na przestrzeni czasu, ale zawsze zawierało trzy paski. W obecnej konfiguracji symbolizują górę, która reprezentuje zmagania jakie stoją przed każdym sportowcem.
Apple

Oto, jak opisuje powstanie logo jego projektant Rob Yanov: „Kupiłem parę kilogramów jabłek i włożyłem je do półmiska. Rysowałem je przez tydzień, próbując odnaleźć to właściwe coś. Ugryzłem jedno jabłko i wtedy przez przypadek sobie uświadomiłem, że słowo ‚gryzienie’ (ang. bite) brzmi dokładnie tak samo jak słowo ‚bajt'”.
Sony Vaio

Pierwsze dwie litery symbolizują sygnał analogowy, a drugie przypominają cyfry 1 i 0, co ma symbolizować sygnał cyfrowy.
Coca-Cola

W przestrzeni między literkami „o” i „l” można zobaczyć duńską flagę. Jest to absolutny przypadek, ale producent napojów wykorzystywał to w swoich duńskich kampaniach.
Amazon

Strzałka przypomina uśmiech i ma podkreślać to, że firma chce, aby jej klienci byli zawsze zadowoleni. Strzałka biegnie też od literki A do Z, co symbolizuje, że na amazonie znajdziesz praktycznie każdy produkt.
Komentarze
Pokaż komentarze