Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Normalni mężczyźni w reklamach producenta bielizny – Norweska sieć detaliczna Dressmann przestała korzystać w reklamach bokserek z modeli o idealnych sylwetkach. Zastąpiła ich normalnymi mężczyznami.Dresmann to kolejna firma, która chce uciec od stereotypów i braku realizmu w reklamach. Dyrektor ds. marki, Jens Bonesmo, oskarża firmę Calvin Klein i jej kampanie reklamowe z lat 90. przedstawiające idealnych mężczyzn o przyczynienie się do rozpropagowania sposobu, w jaki reklamowana jest bielizna męska. Bonesmo ma nadzieję, że nowy sposób reklamowania da mężczyznom więcej pewności siebie. - Wszyscy mężczyźni są perfekcyjni. Uważamy, że ludzie powinni przestać wciągać brzuch. Mam nadzieję, że reakcją będzie trochę więcej relaksu – powiedział Bonesmo.

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…