Dobre logo to bardzo ważny element biznesu (40 obrazków)
Tour de France

Żółte koło w logo Tour de France nie tylko symbolizuje gorące, francuskie słońce, ale także, wraz z literami "R" i "O", tworzy symbol kolarza.
Gillette

Ostre cięcie przez litery "G" i "i" symbolizuje precyzję i ostrość żyletek marki Gillette.

Pinterest to serwis społecznościowy, do którego można dosłownie "przypiąć" swoje materiały z różnych stron internetowych. Samo słowo "pinterest" to zlepek wyrazów "pin" i "interest". Litera P w logo sugeruje pinezkę, czyli "pin".
Shelter

Shelter to organizacja charytatywna, która ma na celu zapewnienie noclegu jak największej liczbie bezdomnych. Litera "h" w logo symbolizuje podświadomie dom.
Cisco

Firma Cisco została założona w San Francisco, to wyraźnie sygnalizuje nazwa firmy. Natomiast pionowe kreski ponad nazwą firmy symbolizują także most Golden Gate - ikonę miasta.
LG

Firma LG w swoim logo ukryła twarz (no, 3/4 twarzy...). Kropka symbolizuje oko, litera "L" - nos, a litera "G" - owal twarzy. Złośliwi twierdzą jednak, że ten znak firmowy przypomina bardziej Pacmana XXI wieku.
Continental

Litery "C" i "o" w nazwie Continental wraz z czarnym obrysem podświadomie symbolizują odbiorcy oponę - towar eksportowy firmy.
Komentarze
Pokaż komentarze