Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
"Główny Inspektorat Transportu Drogowego wyda 4 mln PLN na kampanię promocyjną fotoradarów. Celem akcji jest… ocieplenie wizerunku fotoradarów wśród kierowców" Mocne Słabe +2034 (2115) #GDIT #reklama #fotoradar 12 września 2013 o 23:59 przez Acura Skomentuj (39) Do ulubionych
Kiedy algorytm zawodzi, wychodzą "dzikie żądze" Firma opróżniająca szamba tak reklamuje swoje nowe usługi: Jeszcze nikt mi tak nie obrzydził żadnego samochodu, jak zrobił to Włodzimierz Zientarski w najnowszej reklamie lecącej w TV co 15 minut
Komentarze Ukryj komentarze