Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
 –  Pa.b) K. dzieli uczniów na 3 grupy (lub wielokrotność 3). Następnie wybiera z klasy3 osoby, które potrafią się dobrze wypowiadać i trafnie argumentować. Będą miałyza zadanie odpierać argumenty danej grupy na temat porzucenia decyzji o aborcji.Grupa 1Małżeństwo czeka na urodzenie dziecka. Kiedy rodzice dowiadują się, żemoże się ono urodzić niepełnosprawne, rozważa aborcję. Podajcie argumenty,aby przekonać rodziców do przyjęcia własnego dziecka.Grupa 2Kobieta dowiaduje się, że spodziewa się dziecka, które jest wynikiem gwał-tu, i rozważa aborcję. Podajcie argumenty, aby przekonać matkę do przyjęciawłasnego dziecka.Grupa 3Małżonkowie czekają na urodzenie dziecka, ale zastanawiają się, jak towpłynie na rozwój ich kariery. Pojawia się myśl o aborcji. Podajcie argumenty,aby przekonać rodziców do przyjęcia własnego dziecka.3. Zapis do zeszytuUczniowie piszą notatkę:Życie jest święte ponieważ jest darem od Boga. Prawo do życia jest naj-bardziej podstawowym prawem każdego człowieka. Zawiera w sobie prawodo narodzenia, prawo do istnienia i prawo do naturalnej śmierci. Podstawąposzanowania ludzkiego życia jest miłość.Uczniowie zapisują również inicjatywy ratujące dzieci nienarodzone i modlitwyułożone podczas pracy w parach.SZCZĘŚLIWIKTÓRZY ODKRYWAJAPIĘKNOJEDNOŚĆ66 SPSzczęśliwi, którzyodkrywają pięknoPrzewodnikmetodyczny

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…