Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

sobak

3 / 9
sobak

[demot] dobrze że polscy emigranci nie pracują na czarno na emigracji ~żart

-4 / 4
sobak

[demot] A co miał bronić kraju multi-kulti jakim zawsze była Polska ? Przecież Niemcy mieli najsilniejszą armię na świecie i pierwszy atak od razu na Polskę więc kto wybroniłby się w takiej sytuacji. Dostał polecenie więc podobno zwiał . https://www.youtube.com/watch?v=qDCcjozt8cg

-1 / 3
sobak

[demot] @wiesiu73 Przy zakupie samochodu z instalacją gazowa koniecznie zwróć uwagę, czy w zagranicznym dowodzie rejestracyjnym znajduje się wpis o zasilaniu pojazdu gazem. W przeciwnym razie możesz mieć kłopoty z jego zarejestrowaniem w Polsce. Po sprowadzeniu auta do kraju będziesz musiał załatwić kilka ważnych formalności. Najważniejsza z nich to legalizacją zbiornika gazu, który niezależnie od unijnej homologacji podlega polskim badaniom dozorowym. Trzeba jej dokonać w wyspecjalizowanym punkcie obsługi. Wiąże się to m.in. koniecznością sprawdzenia jego szczelności. Innym rozwiązaniem jest wymiana zbiornika. Oznacza to wydatek rzędu 700-900 zł. Dopiero ze świadectwem legalizacji zbiornika możesz się udać na przegląd techniczny. Uwaga! Jeśli okaże się, że zbiornik zamontowany w aucie nie posiada znaku europejskiej homologacji to otrzymanie tego dokumentu nie będzie możliwie. W takiej sytuacji nie pozostanie nic innego jak wymiana zbiornika na nowy. Sprowadzając samochód na gaz z takiego kraju jak Holandia musisz być świadom, że wlew stosowany w tamtejszych instalacjach nie pasuje do polskiego pistoletu. Oznacza to konieczność stosowania przejściówki.http://moto.onet.pl/aktualnosci/jak-i-skad-sprowadzic-auto-z-instalacja-lpg/cg5wj Ale uwaga, może się zdarzyć, że instalacje jest kiepskiej jakości, albo została sprowadzona razem z autem z zagranicy i może się okazać że nie ma gdzie jej serwisować. Wtedy zamiast korzyści z taniej jazdy mamy wydatki i to czasem całkiem spore. http://motoraporter.blog.pl/2014/03/12/jak-kupowac-uzywane-auto-z-instalacja-lpg/

0 / 2
sobak

[demot] Chcecie zarejestrować auto w Niemczech oprócz podatków i ubezpieczenia musicie zdobyć niemiecki certyfikat na instalację gazową z Polski bo polska homologacja nie wystarczy , który kosztuje około 400 Euro. Za to turystycznie można jeździć po Niemczech bez problemu z polską instalacją gazową , jaki w tym sens ? Nie rejestrujcie polskich aut w Niemczech bo to spory wydatek i kłopoty gdy posiadacie instalację LPG w aucie (po 6 miesiącach pobytu) która jest ekologiczna. Niemcy wolą być truci spalinami z benzyny. Dodatkowo posiadają Amerykańskie końcówki gazu LPG. http://www.gcautogaz.pl/wp-content/uploads/2015/12/koncowki-lpg-swiat.jpg

4 / 6
sobak

[demot] Za nudny już lepszy był Janosik przynajmniej coś sie działo no ale czego spodziewać się po biednym kraju gdzie wszysstko jest po znajoomości

« poprzednia 1 2