Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…

sobak

-4 / 8
sobak

[demot] Przestępców w Polsce nie brakuje praktycznie każdego polaka trzeba lać bo wyroki za niskie dla tych patusów. Czemu sędziowie nie pozwalają na tani samosąd zamiast na luksusowe warunki w więzieniach no bo w USA więzienia to prywatny biznes a w Polsce państwowy biznes dlatego doją nas polityczne elity na 75% podatki.

1 / 3
sobak

[demot] W Izraelu nie mieszkają wyłącznie Żydzi więc o antysemityźnie nie może być mowy Zwykli obywatele nie wiele i tak mają do powiedzenia Głównie politycy zajmują się ściągniem haraczy od ludu W czyje ręce trafią odszkodowania żydowskie oczywiście polityków tak samo jak kamienice do polskich polityków Przecież ci Żydzi od kamienic już nie żyją Obudzili się po 75 latach od zakończenia wojny to ile teraz mają lat bo w wieku 18 lat to człowiek jest gołopupcem i bez wsparcia rodziny raczej nic nie osiągenie takiego majątku tak szybko

-3 / 3
sobak

[demot] @CatsPaw właśnie o to chodzi w tej zabawie żeby zabłądzić i zamarznąć

Komentarz poniżej poziomu pokaż
0 / 0
sobak

[demot] Są wreszcie sytuacje, gdy auto zostaje uderzone w tył. To najczęściej kolizje spowodowane przed kierowców pojazdów jadących za tymże właśnie autem. Większość tego typu kolizji zdarza się w mieście i są one zazwyczaj wynikiem nieuwagi kierowców jadących za uderzonym pojazdem. Tym niemniej są to czasem groźne zdarzenia. Tył samochodu praktycznie nie ma stref kontrolowanego zgniotu. Najgroźniejsze zderzenia tylne to takie, kiedy uderzony zostaje stojący samochód, np. wtedy, gdy kierowca czeka na zmianę świateł na skrzyżowaniu. W takiej sytuacji na przeciążenia narażone są kręgi szyjne osób jadących w uderzonym aucie. Niebezpieczeństwo występuje także z tego powodu, iż w tylnej części samochodu znajduje się zbiornik paliwa. W razie jego uszkodzenia baku może nastąpić wyciek paliwa. Na szczęście we współczesnych autach zbiorniki są zabezpieczone przed większością takich zdarzeń. Specjaliści radzą, aby przed zakupem samochodu sprawdzić nie tylko jego dane techniczne oraz wyposażenie, ale również wyniki testów zderzeniowych Euro NCAP. W tych testach samochód uzyskuje od jednej do pięciu gwiazdek, których ilość określa poziom bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów pojazdu. Im wyższa ich ilość tym bezpieczniejsze auto według Euro NCAP. Z kolei w teście whiplash wykorzystywany jest tylko fotel z manekinem, jadący po szynach. Jego zadaniem jest sprawdzenie, jaką ochronę kręgosłupa gwarantuje fotel przy uderzeniu w tył pojazdu. http://www.motofakty.pl/artykul/zderzenie-przodem-bokiem-lub-tylem-ktore-jest-najniebezpieczniejsze.html

Komentarz poniżej poziomu pokaż
Komentarz poniżej poziomu pokaż

1 2 następna »