[demot]
@Elterchet To też :-D Ale chłodnice są umiejscowione w takich miejscach, że rzadko tam coś dolatuję. A jak jeździsz w ciężkim terenie to i tak chłodnica się może przebić, mimo posiadania plastikowej osłony, która z natury rzeczy jest dziurawa ( aby powietrze dolatywało i możliwe było chłodzenie ).
[demot]
@Elterchet Atrapa jest po to, aby głupi ludzie się nie poparzyli. Dawno temu jej nie było i ludzie opierając się o maskę nagrzanego auta, doznawali poparzeń. Dlatego teraz właściwa chłodnica jest za atrapą.
[demot]
Wlot powietrza do silnika jest w Mercedesach za atrapą chłodnicy. Widać jak bruzga tam woda. po prostu woda dostała się do komory spalania i takie sa konsekwencję. Częsty obrazek na rajdach terenowych, przy zbyt głębokim zanurzaniu.
[demot] @Elterchet To też :-D Ale chłodnice są umiejscowione w takich miejscach, że rzadko tam coś dolatuję. A jak jeździsz w ciężkim terenie to i tak chłodnica się może przebić, mimo posiadania plastikowej osłony, która z natury rzeczy jest dziurawa ( aby powietrze dolatywało i możliwe było chłodzenie ).
[demot] @Elterchet Atrapa jest po to, aby głupi ludzie się nie poparzyli. Dawno temu jej nie było i ludzie opierając się o maskę nagrzanego auta, doznawali poparzeń. Dlatego teraz właściwa chłodnica jest za atrapą.
[demot] Wlot powietrza do silnika jest w Mercedesach za atrapą chłodnicy. Widać jak bruzga tam woda. po prostu woda dostała się do komory spalania i takie sa konsekwencję. Częsty obrazek na rajdach terenowych, przy zbyt głębokim zanurzaniu.