[demot]
Czesto obsluga nie zdaje sobie sprawy, ze klient tak dlugo czeka - nowo przyjety kelner moze przypadkowo zapomniec o
kims, rozne sytuacje maja miejsce w restauracjach. W takim przypadku lepszym rozwiazaniem byloby przypomniec sie
obsludze i wyrazic swoje niezadowolenie niz bawic sie ketchupem i musztarda jak dzieci w przedszkolu.
Jezeli kelner
przyzna sie do bledu i nadrobi swoje zaniechanie, ja bede zadowolony z obslugi.
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 lipca 2011 o 11:38
[demot] Czesto obsluga nie zdaje sobie sprawy, ze klient tak dlugo czeka - nowo przyjety kelner moze przypadkowo zapomniec o kims, rozne sytuacje maja miejsce w restauracjach. W takim przypadku lepszym rozwiazaniem byloby przypomniec sie obsludze i wyrazic swoje niezadowolenie niz bawic sie ketchupem i musztarda jak dzieci w przedszkolu. Jezeli kelner przyzna sie do bledu i nadrobi swoje zaniechanie, ja bede zadowolony z obslugi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lipca 2011 o 11:38
[demot] Nie zapominajmy o Miriam!