Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Zdjęcia pokazywane w reklamach okazały się wygenerowane przez AI a rzeczywistość nawet w małym stopniu nie przypominała tej stworzonej przez sztuczną inteligencję –  REKLAMARZECZYWISTOŚĆ 💡 WIĘCEJ
Źródło: www.wprost.pl

Więcej informacji:

"Padłem ofiarą oszustwa. Wystawa "World Flower Show" na stadionie w Poznaniu okazała się niebezpieczną ściemą. Wystawa reklamowana zdjęciami wygenerowanymi przez AI, przyciągnęła dosłownie dzikie tłumy ludzi. W tym bardzo wiele osób starszych oraz dzieci. W niedzielę ścisk był tak olbrzymi, że będąc tam z moim 2 i 3 latkiem zacząłem się w pewnym momencie mocno zastanawiać, co się stanie jak wybuchnie choćby minimalna panika (nie byłoby gdzie i jak uciec). Jedna ze starszych Pań obok skarżyła się, że jej słabo - nie było gdzie usiąść. Bilety - absurdalnie drogie. Reklama zadziała na wyobraźnię.

Januszu Biznesu, który za to odpowiadasz - zapewne ocierasz łzy w swojej nowej G klasie, ale takie osoby jak Ty to rak. Nie zwalaj winy na agencję, która robi Ci reklamy - na pewno je widziałeś.

Jak się przed tym ustrzec:
– Kupuj bilety przez pośredników typu ebilet - to najszybsza metoda uzyskania zwrotu kasy.
– Zawsze czytaj opinie i komentarze na Facebooku, dobrym źródłem są komentarze pod miejskimi portalami (tam organizator ich nie usunie, o ile nie ma dealu z tym portalem).
– Jeśli idziesz na imprezę "na stadionie" to upewnij się czy to jest na pewno na stadionu, czy może "w korytarzu stadionu" (w tym przypadku to była wystawa na korytarzu).
– Jeśli zabierasz na imprezę małe dzieci lub osoby starsze - zachowaj szczególną czujność.

(aspekt czy można sprawdzić czy zdjęcia eventu są generowane przez AI czy nie pominę - 99% osób nie jest w stanie dokonać takiej analizy, a pozostałe 1% i tak nie da sobie ręki uciąć)."

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format