Zgodnie z doniesieniami raportu View From The Wing, problemy techniczne z toaletami pojawiły się w trakcie przelotu nad Grenlandią, około pięć godzin po starcie. W reakcji na tę awarię, personel pokładowy podjął decyzję o powrocie na chicagowskie lotnisko O'Hare.
Po dotarciu do Chicago, pasażerowie wraz z załogą opuścili pokład w standardowy sposób. Przewoźnik Air India zadbał o noclegi dla podróżnych, starając się ograniczyć ich dyskomfort. Linia przekazała, że "trwają prace nad zorganizowaniem alternatywnego transportu, który dowiezie klientów do celu podróży".
Mimo że Air India zadeklarowała zwrot kosztów za unieważniony lot, część klientów napotkała komplikacje podczas procedury odzyskiwania środków lub modyfikacji rezerwacji. Jeden z podróżnych, który wykupił bilet w pierwszej klasie dla swojego kuzyna udającego się na wesele w Indiach, wyraził niezadowolenie z powodu problemów z uzyskaniem refundacji.
Komentarze
Pokaż komentarze