Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
W Opolu oburzenie wśród sprzedawców po wizycie "Książula" na tamtejszym jarmarku bożonarodzeniowym – Może zamiast się oburzać to nie proponować ludziom kosmicznych cen za g*wniane żarcie? str. 4361NOWA TRYBUNA OPOLSKAdejdzielział str. 15ieneCena 5,00 zł (w tym 8% VAT)www.nto.plRozpylił w urzędziegaz, zemścił się zaniekorzystną decyzjęstr. 39771230-613018JARMARK W OPOLU HANDLOWCY ROZZALENI PO OPINII YOUTUBERAEfekt Książula widaćtu na każdym krokuMateusz MajnuszJarmark bożonarodzeniowyw Opolu w tym roku przyciągauwagę z zupełnie innych powodów. Po publikacji filmu Kibulajednego z najbardziej wpływowych youtuberów w Polsce, at-mosfera stała się napięta.Surowa krytyka serwowanych po-traw nie tylko nadszarpnęła wizeru-nek calego jarmarku, ale także wpły-nęła na sprzedaż i frekwencję. Wystawcy zgodnie twierdzą, że efektKsiążula" jest bardzo mocno odczu-walny na każdym kroku.Książulo odwiedził jarmark boho-narodzeniowy w Opolu dwa tygo-dnie temu. W swoim filmie zatytułowanym Jarmarkowy paździerz niepozostawił suchej nitki na większo- Drożyzna i mniejsza liczba budekści serwowanych potraw. Skrytyko wystawowych sprawiły, że klientówwał m.in. odgrzewaną zapiekankę było mniej. Jednak po publikacjiza 28 zł, przeleżały oscypek czy bi- filmu sytuacja tylko się pogorszyła.gos, który jego zdaniem był najgor--Rok temu w tygodniu było spokojszym, jaki kiedykolwiek jadi. Film nie, ale ludzie zaczynali robić zakupyyoutubera zdobył ogromna popular- już od południa. Teraz pierwszeność, przekraczając 1,6 miliona wyświetleń w ciągu zaledwie dwóch ty-thumy pojawiają się dopiero wieczogodni.rem, ale ruch jest zdecydowaniemniejszy-mówi sprzedawca oscypTakich pustek na jarmarkuw Opolu nie było od dawnazula" już pierwszego dnia po publi-Wystawcy odczuli efekt Ksiąkacji filmu.- Ludzie przestali pod-chodzić z zainteresowaniem. Terazrobią zdjęcia stoiskom, cytują Ksiąmówi jeden z handlowców.zula i często odchodzą bez zakupuzmagał się z kiepska frekwencją.Tegoroczny jarmark już wcześniejków.Handlowcy zauważają także, żeNiektórzy mówią wprost, że po tym,dzin jarmarku po obejrzeniu filmu.-wielu klientów rezygnuje z odwie-co zobaczyli u Książula, wolą pójśćgdzieś indziej. Film zniechęciłprzede wszystkim mieszkańcówOpola, którzy zwykle byli nasząCytaj str. 2wystawca.główną grupą klientów-dodaje inny5Filmik Książula: „Jarmarkowy paździerz", w ciągu dwóch tygodni obejrzało ponad 1,6 mln osób.

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Ukryj komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…