Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Większość facetów ma to samo, ale z seksem –  Gracze spędzają więcej czasu na oglądaniu treści ograch niż na samym graniu?Gracze spędzają więcej czasu na oglądaniu treści o grach niż na samym graniuWORLDTXE 💡 WIĘCEJ
Źródło: zyciewstylu.pl

Więcej informacji:

  • Coraz więcej graczy zamiast grać, spędza czas na oglądaniu filmów związanych z grami na platformach takich jak YouTube czy Twitch. Średnio spędzają 8,5 godziny tygodniowo na oglądanie treści o grach i 7,4 godziny na granie.
  • Raport przygotowany przez firmę Midia Research wskazuje, że potencjał treści wideo jest niedoceniany i słabo wykorzystywany przez wydawców gier, co pozwala zewnętrznym platformom zdominować ten rynek.
  • Rhys Elliott, analityk z Midia Research, sugeruje, że wydawcy mogą generować nowe źródła przychodów, integrując treści wideo w swoich ekosystemach, zamiast traktować je tylko jako narzędzie marketingowe.
  • Integracja materiałów wideo mogłaby pomóc wydawcom skuteczniej konkurować w „gospodarce uwagi” i otworzyć nowe strumienie przychodów.
  • Trend rozwijania treści wideo w branży gier jest postrzegany jako szansa zarówno dla graczy, jak i wydawców – dla graczy łatwiejszy dostęp do treści, dla wydawców nowe możliwości zysków.
  • Raport sugeruje, że to czas na poważne inwestycje w integrację wideo w sektorze wydawniczym, co może wpłynąć korzystnie na rozwój rynku.

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format