Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Polega ona na tym, że wybierasz się do określonego sklepu w określonych godzinach i wkładasz do wózka ananas - ma to być znak, że kogoś szukasz. Przy okazji spowodowało to mały chaos w marketach – A u nas czym moglibyśmy zastąpić ananasa? 685 💡 WIĘCEJ
Źródło: tvn24.pl

Więcej informacji:

  • W Hiszpanii zapanował trend na szukanie partnerów w supermarketach poprzez umieszczenie ananasa w wózku na zakupy, co wywołało chaos w placówkach handlowych, w tym konieczność interwencji policji.
  • Trend ten został spopularyzowany przez aktorkę i komiczkę Vivy Lin na TikToku, gdzie zasugerowała, że w sklepach sieci Mercadona można flirtować między godziną 19:00 a 20:00.
  • Internetowy trend został wykorzystany również przez samą Mercadonę, która choć podkreśla, że nie zainicjowała tego zjawiska, przyłączyła się do zabawy w mediach społecznościowych.
  • Popularność tego zjawiska przyciągnęła uwagę, skutkując pojawieniem się grup nastolatków w supermarketach, a także wywołując sytuacje takie jak kostiumowe zabawy czy sprzątanie porzuconych zakupów przez pracowników.
  • Alternatywnie, inne sklepy, jak kanaryjskie HiperDino, reagują na ten trend, proponując umieszczanie banana z Wysp Kanaryjskich zamiast ananasa.

Geneza:

Trend nawiązuje do sytuacji z 2017 roku, gdy w programie "Pierwsze Randki" Włoszka Lea opisała sposób na szukanie partnerów w supermarketach.

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format