Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Mimo że sprzęt spłonął, operator domagał się jego zwrotu – Mieszkańcy kamienicy stracili wszystko. Budynek spłonął doszczętnie. Pomimo wyjaśnienia całej sytuacji operatorowi, ten nadal domagał się zwrotu sprzętu lub opłacenia kary."Według zdobytych informacji, jako osoba, która zniszczyła modem i zasilacz, zapłacę jedynie 300 zł. Ale od połowy września miałem przejść na nową umowę. Gdybym poczekał z załatwianiem spraw jeszcze 6 dni, nie mógłbym zrezygnować z umowy i pozostałoby mi już do zapłacenia blisko 2000 zł kary za wcześniejsze zerwanie umowy" - napisał.Operator po nagłośnieniu sprawy odniósł się do sytuacji:"Opisana sytuacja absolutnie nie powinna mieć miejsca i serdecznie za nią przepraszamy. Doszło do błędu, którego główną przyczyną był brak indywidualnego podejścia ze strony naszego konsultanta. Współczujemy ofiarom tragedii w Poznaniu i oczywiście gwarantujemy, że osoby te nie poniosą żadnych kosztów rezygnacji oraz związanych z brakiem zwrotu sprzętów - przekazała Netia w mediach społecznościowych 307 531211 nr Jakyanch
Źródło: poznan.wyborcza.pl

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format