Marka odzieżowa Mango rozpoczęła kampanię modową stworzoną całkowicie za pomocą generatorów grafiki AI, promując limitowaną edycję ubrań Sunset Dream z kolekcji młodzieżowej.
Kampania jest wynikiem współpracy różnych działów Mango, w tym projektowego, artystycznego, stylizacyjnego oraz studia fotograficznego. Proces obejmował zrobienie zdjęć ubrań, które potem posłużyły do nauki modelu AI generującego realistyczne obrazy.
Mango podkreśla, że kampania ma być początkiem technologicznej transformacji firmy zaplanowanej na lata 2024-2026.
Jordi Alex, dyrektor ds. technologii informatycznych w Mango, wskazuje na konieczność rozwoju nowych technologii w modzie jako sposobu na rozszerzanie możliwości pracowników i wzmocnienie kreatywności.
Marka dąży do bycia innowacyjnym liderem w branży mody, rozwijając tradycyjne metody równolegle z nowoczesnymi technologiami.
Komentarze
Pokaż komentarze