Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Sieć sklepów wysłała do twórcy pismo, w którym "wzywa do zaniechania naruszeń" – Prawda najwidoczniej zabolała OD 2002 ROKUWIĘCEJ PALET W ALEJKACHNIŻ OTWARTYCH KASBiedronkaCodziennie niskie ceny 💡 WIĘCEJ
Źródło: www.onet.pl

Więcej informacji:

  • Jakub Biel stworzył humorystyczną serię, która przedstawia sieci handlowe i ich slogany w "szczery" sposób, pokazując jak mogłyby wyglądać z punktu widzenia konsumentów.
  • Projekt cieszy się popularnością, a niektóre marki pozytywnie na niego reagowały, nawet udostępniając treści na swoich mediach społecznościowych.
  • Kiedy projekt dotknął Biedronki, firma zareagowała prawnie, żądając usunięcia materiałów, co doprowadziło do zawieszenia serii "Szczere marki".
  • W odpowiedzi na działania Biedronki, Jakub Biel usunął grafiki z mediów społecznościowych, ale opublikował na YouTube video wyjaśniające sytuację, które przyciągnęło dużą uwagę.
  • Lidl żartobliwie odniósł się do sytuacji, pokazując wsparcie dla Biela hasłem "Bądź jak Jakub – zakupy rób w Lidlu!"
  • Data wydarzenia: 14 czerwca 2024

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format