McDonald's wprowadził pachnące jedzeniem billboardy jako nową formę reklamy w Holandii, wykorzystując aromat frytek do przyciągania klientów.
Pierwsze billboardy pojawiły się w miastach Utrecht i Lejda, nie zawierają obrazów ani logo, jedynie zapach frytek jest obecny.
Szef marketingu McDonald's w Holandii, Stijn Mentrop-Huliselan, podkreśla, że zapach skuteczniej wywołuje emocje i wspomnienia niż obrazy, co było genezą tej kampanii.
Billboardy są wyposażone w system wentylacji, który rozprowadza zapach frytek, co zachęca przechodniów do odwiedzania restauracji.
Rozmieszczone w promieniu 600 metrów od najbliższych restauracji McDonald's billboardy mają na celu przyciągnięcie klientów podążających za zapachem.
Komentarze
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,
Komentarze
Pokaż komentarze