Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Marketing wchodzi na wyższy poziom. W Holandii McDonald's wprowadza nowy rodzaj billboardów - bez żadnych zdjęć, haseł, ani nawet loga. Billboard ma po prostu pachnieć, tak że każdy kto zbliży się na odległość 5 metrów poczuje charakterystyczny zapach frytek –
💡 WIĘCEJ
Źródło: noizz.pl

Więcej informacji:

  • McDonald's wprowadził pachnące jedzeniem billboardy jako nową formę reklamy w Holandii, wykorzystując aromat frytek do przyciągania klientów.
  • Pierwsze billboardy pojawiły się w miastach Utrecht i Lejda, nie zawierają obrazów ani logo, jedynie zapach frytek jest obecny.
  • Szef marketingu McDonald's w Holandii, Stijn Mentrop-Huliselan, podkreśla, że zapach skuteczniej wywołuje emocje i wspomnienia niż obrazy, co było genezą tej kampanii.
  • Billboardy są wyposażone w system wentylacji, który rozprowadza zapach frytek, co zachęca przechodniów do odwiedzania restauracji.
  • Rozmieszczone w promieniu 600 metrów od najbliższych restauracji McDonald's billboardy mają na celu przyciągnięcie klientów podążających za zapachem.

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format