Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
Reklama piwa "Tatra" emitowana w internecie narusza kodeks etyki reklamy, ponieważ nawiązuje do wypoczynku i relaksu, co jest sprzeczne z zasadami 💡 WIĘCEJ Źródło: www.portalspozywczy.pl Mocne Słabe +108 (118) #tatra #piwo #reklama #news 2 marca 2024 o 2:35 przez Evandro Skomentuj (11) Do ulubionych Więcej informacji: Działania dotyczą reklamy piwa Tatra pod hasłem “Tatry się należą”, realizowanej przez Grupę Żywiec. Reklama została oceniona przez Komisję Etyki Reklamy (KER) jako naruszająca Kodeks Etyki Reklamy. Reklama kreuje błędny obraz męskich spotkań towarzyskich, sugerując ich nierozerwalne połączenie z alkoholem. W reklamie pokazane jest bezpośrednie spożywanie alkoholu na tle Tatr, co budzi kontrowersje. Zgłoszenie dotyczyło reklamy publikowanej na platformie YouTube.
Koniec koszmaru właścicieli mieszkań w Hiszpanii! Tak po ludzku - dużo zdrowia i udanej terapii Reklama jednej z czeskich strzelnic. Tłumaczenie chyba niepotrzebne
Komentarze
Pokaż komentarze