Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Reklama piwa "Tatra" emitowana w internecie narusza kodeks etyki reklamy, ponieważ nawiązuje do wypoczynku i relaksu, co jest sprzeczne z zasadami – Grupa Żywiec twierdzi, że marka "Tatra" ma górski charakter i od zawsze związana jest z polskimi górami, co uzasadnia wykorzystanie ich krajobrazu. Komisja Etyki Reklamy jednak nie zgadza się z tą argumentacją, uznając, że reklama łamie zasady etyki. Argumentują, że nazwa "Tatry" i obraz gór nieodłącznie kojarzą się z wypoczynkiem, co nie jest zgodne z przepisami. Zdaniem Komisji, reklama sugeruje picie piwa w celu relaksu, co może być szkodliwe. Grupa Żywiec broni się, podkreślając, że ich celem jest promowanie piwa zgodnie z polską tradycją, jednakże Komisja podtrzymuje swoje stanowisko. A wszystko to przez reklamę pod hasłem "Tatry się należą" TATRATATRATT TATRATATRA 💡 WIĘCEJ

Więcej informacji:

  • Działania dotyczą reklamy piwa Tatra pod hasłem “Tatry się należą”, realizowanej przez Grupę Żywiec.
  • Reklama została oceniona przez Komisję Etyki Reklamy (KER) jako naruszająca Kodeks Etyki Reklamy.
  • Reklama kreuje błędny obraz męskich spotkań towarzyskich, sugerując ich nierozerwalne połączenie z alkoholem.
  • W reklamie pokazane jest bezpośrednie spożywanie alkoholu na tle Tatr, co budzi kontrowersje.
  • Zgłoszenie dotyczyło reklamy publikowanej na platformie YouTube.

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format