Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Firma Target jest krytykowana za sprzedaż damskich kostiumów kąpielowych z sekcją do „podwijania” części intymnych w nowej kolekcji Pride – która obejmuje ubrania dla niemowląt i dzieci z hasłami przyjaznymi dla osób trans – Pozycja jest wymieniona na stronie internetowej Target za 40 dolarów w sekcji „Pride Adult Clothing”. Krytycy twierdzą, że stroje są również dostępne dla dzieci. Firma Target została poproszona o komentarz i wyjaśnienia.Firma spotkała się już z reakcją na włączenie do kolekcji artykułów dla niemowląt i dzieci. Niektórzy oskarżyli Target o „indoktrynację"”, a inni powiedzieli, że „zasługuje na traktowanie podobne do tego, jakie spotkało Bud Light” – odniesienie do bojkotu piwa po tym, jak nawiązał współpracę z transinfluencerem Dylanem Mulvaneyem.Pojawia się również wśród krytyki Adidas za jego decyzję o wykorzystaniu biologicznych mężczyzn do modelowania damskich strojów kąpielowych. Daily Mail.comTuck-FriendlyConstructionExtra CrotchCoveragePRIDEO

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…