Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Skittles wspiera społeczność LGBTQ+ i rezygnuje z tęczowego brandingu z okazji "Miesiąca Dumy" – "Miesiąc Dumy" to czas, kiedy na całym świecie odbywają się różnorodne wydarzenia mające na celu wesprzeć społeczność LGBTQ+, jak i również szerzyć tolerancję i szacunek wobec każdego człowieka, niezależnie od orientacji seksualnej, płci czy też rasy.Swoje wsparcie osobom LGBTQ+ postanowiła okazać marka Skittles, która na czas "Miesiąca Dumy" zrezygnowała z tęczowego brandingu. W czerwcu br. na rynku amerykańskim pojawi się limitowana seria słynnych słodyczy brandu - zarówno cukierki, jak i ich opakowania utrzymane będą w barwach szarości. W ten sposób marka Skittles chce zwrócić uwagę na to, że podczas "Miesiąca Dumy tylko jedna tęcza ma znaczenie"
Źródło: nowymarketing.pl

Komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte. Jeśli chcesz je widzieć cały czas, zaloguj się,

Pokaż komentarze
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…
 
Color format