Momencik, trwa przetwarzanie danych   Ładowanie…
Od 1 stycznia 2020 zmiany w reklamach suplementów diety – W przyjętym projekcie samoregulacji założono m.in., że reklama telewizyjna suplementów diety:- nie może wprowadzać odbiorców w błąd poprzez wskazywanie na właściwości lecznicze lub jakiekolwiek zastosowanie lecznicze;- nie może odnosić się do nazw chorób, które w rzeczywistości nie istnieją;- nie może sugerować możliwości zastąpienia konsultacji z przedstawicielem zawodu medycznego lub leczenia;- nie może sugerować także możliwości zastosowania suplementu diety zamiast produktu leczniczego lub wyrobu medycznego;- nie może być łączona w jednym spocie reklamowym z reklamą produktu leczniczego lub wyrobu medycznego;- nie może przedstawiać wizerunku osób rzeczywistych i fikcyjnych, które są lub mogą być odebrane jako przedstawiciele zawodów medycznych, ani nie mogą pojawiać się w niej przedmioty oraz miejsca budzące skojarzenia z wykonywaniem zawodów medycznych, działalnością leczniczą lub rehabilitacyjną;- nie może być nadawana w programie w bloku reklamowym bezpośrednio przed i po audycji dla dzieci;- nie może być reklamą skierowaną do dzieci;- nie może odnosić się do wyników badań bez wyraźnego wskazania źródła ich pochodzenia;- musi zostać oznaczona informacją graficzną z tekstem: "Suplement diety. Zawiera składniki, które wspomagają funkcje organizmu poprzez uzupełnienie normalnej diety. Nie ma właściwości leczniczych"

Komentarze Ukryj komentarze

z adresu www
Komentarze są aktualnie ukryte.
Momencik, trwa ładowanie komentarzy…