Zaloguj przez Facebooka lub Login: Hasło: nie wylogowuj mnie Nie masz konta? Zarejestruj się Zapomniałeś hasła? Odzyskaj hasło Nie dostałeś linku aktywacyjnego? Wyślij go ponownie
Spotkane w Warszawie. Z nosacza robi się stały element polskiego marketingu Mocne Słabe +257 (270) #nosacz #janusz #reklama 5 października 2018 o 7:36 przez Evandro Skomentuj (4) Do ulubionych
Janusz znowu zaorany Jeszcze nikt mi tak nie obrzydził żadnego samochodu, jak zrobił to Włodzimierz Zientarski w najnowszej reklamie lecącej w TV co 15 minut Ponieważ o Janie Pietrzaku znów jest głośno, to warto przypomnieć, że założył fundacje "Towarzystwo Patriotyczne" na którą dostał ponad 1 mln zł dofinansowania, a prezesem została jego żona Swoją drogą - trzecia żona, jak na przykładnego katolika przystało
Komentarze Ukryj komentarze