Bardziej efektywne jest robienie czegoś naprawdę wartościowego, niż liczenie na to, że logo lub nazwa zrobi to za Ciebie (20 obrazków)

„Bądź niezaprzeczalnie dobry. Żaden wysiłek marketingowy nie będzie dla tego substytutem.” – Anthony Volodkin, Hype Machine

„Twoi najbardziej niezadowoleni klienci są najlepszym źródłem do nauki.” – Bill Gates, Microsoft

„Pomysły są powszechnym towarem. Wprowadzanie ich w życie nie jest.” – Michael Dell, Dell CEO

„Nie to, co osiągasz, ale to, co przezwyciężasz, definiuje Twoją karierę.” – Carlton Fisk

„Nie mogę zrobić wszystkiego, ale mogę zrobić coś. I nie mogę odnieść porażki w robieniu tego czegoś, co mogę zrobić.” – Helen Keller

„Pracuj, aby się stawać, nie aby zdobywać.” – Elbert Hubbard

„Nie bądź zbyt wrażliwy i krytyczny w stosunku do swoich działań. Całe życie jest eksperymentem.” – Ralph Waldo Emerson
Komentarze
Pokaż komentarze